وحید رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور پرسپولیس جذابیت لیگ را بالا برده است/ پس از بازی‌های جاکارتا هیچ رقابت رسمی در تورنمنت‌های بین‌المللی نداشتیم

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۹:۰۲
کد خبر: ۹۲۰۸۷۷
حضور پرسپولیس جذابیت لیگ را بالا برده است/ پس از بازی‌های جاکارتا هیچ رقابت رسمی در تورنمنت‌های بین‌المللی نداشتیم
مربی تیم ملی واترپلو کشورمان گفت: زمانی لیگ می‌تواند در تیم ملی تحول ایجاد کند که باشگاه‌های ما رسما روی این رشته ورزشی کار کنند و کودکان را پرورش دهند تا آن‌ها را به تیم ملی تزریق کنند اما الان تنها کابرد لیگ، خود بازی‌ها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وحید رضایی، مربی تیم ملی واترپلو ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص ادروی مشترک با کشور سنگاپور بیان کرد: در این مدتی که در سنگا‌پور بودیم، صبح‌ها زمان تمرین در اختیار خودمان بود و بعضی روزها هم تمرینات مشترک داشتیم، هم تمرینات انفرادی و تکنیکی و هم تمرینات گروهی و تاکنیکی را پشت سر گذاشتیم و تقریبا 4 جلسه صبح‌ها با تیم سنگاپور تمرین مشترک داشتیم. هر روز بعدازظهر هم بازی دوستانه‌ای برگزار می‌کردیم و 4 تا 5 کوارتر بازی می‌کردیم. این موضوع برای ما که مدتی اردو نداشتیم خیلی مفید بود و در واقع اولین اردویی محسوب می‌شد که با قوانین جدید واترپلو بازی می‌کردیم و ورزشکاران باید با مقررات جدید محک می‌خوردند.

وی افزود: پس از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا که موفق به کسب مدال شدیم، تا الان رقابت رسمی و جدی در هیچ تورنمنت بین‌المللی نداشتیم. خوشبختانه توانستیم این اردو مشترک را برگزار کنیم که برای هر دو تیم کارآمد بود.

رضایی با اشاره به آغاز لیگ واترپلو اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی همه در قالب تیم‌های باشگاهی خود در لیگ بازی می‌کنند و ورزشکاران نوجوان ما که امسال در مسابقات هند مدال برنز کسب کردند، جذب تیم‌های مختلف شدند. باشگاه پرسپولیس امسال در لیگ واترپلو تیم دارد که انشاالله لیگ درخشنده‌ای خواهد بود. امیدوارم همه حمایت کنند تا ورزش ما دیده شود، نزدیک المپیک هم هستیم و نیاز به حمایت‌های بیشتری داریم.

مربی تیم ملی واترپلو گفت: مسابقات بیشترین تاثیر را روی تیم‌های ملی ما خواهند داشت، به جز تیم‌های دانشگاه آزاد، نوفلاح و سایپا که خودشان استخر دارند، تیمداری می‌کنند و در طول سال تمرین می‌دهند، تیم‌های دیگر از ملی‌پوشان استفاده می‌کنند. بازیکنان شاخص آن سه تیم هم با تیم ملی تمرین می‌کنند اما زمانی لیگ می‌تواند در تیم ملی تحول ایجاد کند که باشگاه‌های ما رسما روی این رشته ورزشی کار کنند و کودکان را پرورش دهند تا آن‌ها را به تیم ملی تزریق کنند اما الان تنها کابرد لیگ، مسابقات است که ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف پخش می‌شوند و باهدف‌های بزرگ خیلی جدی برای تیم خود با قوانین جدید رقابت می‌کنند و این مسئله به وضعیت تیم ایران کمک خواهد کرد. با این که بازیکنان کنار هم نیستند اما این لیگ برای ملی‌پوشان رقابت تدارکاتی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز