با حضور ۸ تیم صورت می‌گیرد؛

آغاز رقابت‌های جذاب بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو

۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۷:۳۱
کد خبر: ۹۲۰۸۸۲
آغاز رقابت‌های جذاب بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو
مرحله نخست بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور از فردا (پنجشنبه) در استخر ۹ دی شیرودی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مرحله نخست بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور از فردا (پنجشنبه) با حضور هشت تیم  آغاز خواهد شد. مرحله اول این رقابت‌ها به میزبانی دو تیم پرسپولیس و رعد پدافند در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های پرسپولیس، دانشگاه آزاد اسلامی، استخر شهید نوفلاح و سایپا در گروه A و تیم‌های رعد پدافند، پیشگامان کویر یزد، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران در گروه B پیگیری می‌شود. تیم‌ها در هر مرحله از این مسابقات در هر دو گروه یک بار به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف جایگاه اول تا چهارم هر گروه مشخص شود.

ابتدا در روز نخست مسابقات، سایپا قهرمان بیست و هشتمین دوره از این رقابت‌ها به مصاف تیم استخر شهید نوفلاح می‌رود. این دیدار از ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز می‌شود. در ادامه از ساعت ۱۰:۱۵ تیم پرسپولیس که اولین حضور خود در لیگ برتر واترپلو را تجربه می‌کند مقابل دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مدعیان قهرمانی به آب می‌زند.

نفت امیدیه و رعد پدافند که تکرار دیدار رده بندی دور گذشته  این رقابت‌ها نیز است، از ساعت ۱۱:۳۰ در سومین بازی مرحله نخست به مصاف هم خواهند رفت. ساعت ۱۲:۴۵ تیم نفت و گاز گچساران پذیرای پیشگامان کویر یزد است.

در ادامه تیم‌ها در دو نبت عصر روز پنجشنبه و صبح روز جمعه به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا پرونده مرحله نخست این مسابقات مشخص شود.

گروه A

پرسپولیس

دانشگاه آزاد اسلامی

استخر شهید نوفلاح

سایپا

گروه B

رعد پدافند

پیشگامان کویر یزد

نفت امیدیه

نفت و گاز گچساران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز