ترابی از موضوع خبر نداشته است؛

راز ستاره پرسپولیس و باطل‌ کردن طلسم تیر دروازه فولاد لو رفت+ عکس

۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۹۲۱۲۱۷
راز ستاره پرسپولیس و باطل‌ کردن طلسم تیر دروازه فولاد لو رفت+ عکس
ضربه پنالتی ترابی به همان قسمت از تیر دروازه فولاد خورد که یکی از مسئولان تدارکات تیم فولاد بعد از ریختن مایعی به آن ورد خواند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی با تک گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی توانست فولاد را در اهواز شکست بدهد که موضوع جادوگری در فوتبال بعد از این بازی دوباره بر سر زبان ها افتاد.

جادوگری

بر اساس این خبر همانگونه که در تصویر بالا می بینید قبل از بازی یکی از مسئولان تدارکات تیم فولاد بعد از ریختن مایعی روی خط دروازه و به تیر انتهایی وردی را خواند. نکته جالب بازی این است که ضربه  پنالتی ترابی به همان قسمت از تیر دروازه فولاد خورد که یکی از مسئولان تدارکات فولاد بعد از ریختن مایعی به آن ورد خواند. در این باره اگر چه محکومیت این حرکت از سوی مسولان تیم اهوازی و اخراج این فرد توسط نکونام حرکات خوبی بود اما باید بدانید بر اساس شنیده ها ترابی از موضوع خبر نداشته و البته او معتقد است، هر آنچه خدا بخواهد صورت می گیرد و او سعی خودش را می کند.

به هرحال چه به جادو اعتقاد داشته باشید یا نه، راز ستاره پرسپولیس و باطل‌ کردن طلسم تیر دروازه فولاد در اتکا او به خداوند و تلاش است، چیزی که باید در فوتبال ما جایگزین این موضوعات عجیب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز