فرشید طالبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان و تراکتور می‌توانند قهرمانی را به استقلال و پرسپولیس‌ هدیه کنند/ افرادی که نام کی‌روش را می‌آورند حاشیه‌ساز هستند!

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۵:۴۶:۰۵
کد خبر: ۹۲۱۳۹۵
سپاهان و تراکتور می‌توانند قهرمانی را به استقلال و پرسپولیس‌ هدیه کنند/ افرادی که نام کی‌روش را می‌آورند حاشیه‌ساز هستند!
مدافع اسبق فوتبال ایران معتقد است سپاهان و تراکتور تنها می‌توانند قهرمانی در لیگ برتر را به استقلال یا پرسپولیس هدیه بدهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشید طالبی، مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه‌های سپاهان و تراکتور، درباره تقابل این دو تیم به خبرنگار برنا گفت: فکر می کنم دقایق شروع بازی شاهد فوتبال خوبی نبودیم و حساسیت بازی و دیدارهای قبلی که تیم‌ها در آن نتیجه نگرفته بودند باعث احتیاط در بازی شده بود اما از حدود دقیقه 40 که سپاهان گل اول را زد شاهد مسابقه بهتری بودیم و تراکتور هم بازی خوبی انجام داد.

طالبی در ادامه افزود: تراکتورسازی به‌رغم حضور نیروهای قوی و کارآمد در فازهجومی در خط دفاع مشکلاتی دارد و برای ادامه راه باید برطرف شود. معتقدم باخت جلوی استقلال روی تراکتور تاثیر زیادی داشت و نکته مهم‌تر بازگشت تیم قدرتمند تبریزی به روزهای اوج خودش است که باید تیم به لحاظ روحی و روانی در کنار مسائل فنی هم ریکاوری داشته باشد. تاکید می‌کنم حاشیه می‌تواند به هر تیمی از جمله تراکتور ضربه بزند و حاشیه جدید سرخ‌پوشان را به عقب می‌برد و بازیکنان و البته هواداران این تیم باید مراقب این موضوع مهم باشند.

وی در پاسخ به اینکه مدعیان اصلی لیگ را چه تیم‌هایی می‌داند، اظهار داشت: معتقدم استقلال یا پرسپولیس قهرمان نمی‌شوند مگر اینکه سپاهان و تراکتور به آنها جام را هدیه دهند. البته شهرخودرو را هم نمی‌توان دستکم گرفت.

طالبی در این باره ادامه داد: لیگ در نیم فصل دوم حوادث گوناگونی را به خود می‌بینید و اشتباهات بسیار زیادی رخ می‌دهد، تیم‌های لیگ برتر هر چقدر روند صعودی خود را ادامه دهند، لیگ از این هم جذاب‌تر می‌شود و به نظرم در هفته‌های پایانی قهرمان مشخص می شود.

مدافع پیشین فجرسپاسی شیراز پیرامون وضعیت این تیم و حضور در صدر لیگ یک عنوان کرد: آن زمان که من فجرسپاسی بودم، این تیم یکی از خوب های لیگ بود، در چند سال اخیر هم همواره در نیم فصل اول تیم خوب بوده و در نیم فصل دوم به دلایل مختلفی مانند از دست دادن بازیکن تیم نمی‌تواند به موفقیت دست پیدا کند. امیدوارم اعضای هیات مدیره این باشگاه امسال برای حضور تیمی که نام شهید را یدک می‌کشد، اجازه ندهند مشکلات سال های قبل موجب عدم صعود این تیم بشود.

طالبی با اشاره به حضور وحید هاشمیان در یکی دو بازی لیگ یک علاوه بر لیگ برتر خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار فوق‌العاده‌ای است حضور مربی خوش اخلاق تیم ملی در لیگ یک و بسیار تاثیرگذار است. به هرحال در آستانه بازی حساس با عراق بهتر است همه از جمله رسانه‌ها به تیم ملی کمک کنند و برخی که در فضای مجازی نام کارلوس کی‌روش را مطرح می کنند به دنبال حاشیه هستند. او زمانی سرمربی تیم ملی بود و کارنامه‌اش هم مشخص است و در حال حاضر هم در یک تیم دیگر کار می‌کند و برخی با قصد و غرض نام او را مطرح می‌کنند، ما ویلموتس را آورده‌ایم و باید پای بازی هجومی که ارائه می‌کنیم نیز بایستیم.

نظر شما