ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بیرون گذاشتن سیدجلال کفر نعمت است/ پرسپولیس وینگر قدرتمند می‌خواهد/ مدعیان قهرمانی پنج تیم اول هستند

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۹۲۱۴۱۹
بیرون گذاشتن سیدجلال کفر نعمت است/ پرسپولیس وینگر قدرتمند می‌خواهد/ مدعیان قهرمانی پنج تیم اول هستند
پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم باید با سه دفاع خطی بازی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال و باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخ پوشان و برد آنها مقابل فولاد به خبرنگار برنا گفت: نکته مهم درباره تیم این است که سطح انتظارات بسیار بالا است ولی کمتر کسی به کار سخت گابریل کالدرون می پردازد.

وی افزود: کالدرون مربی خوبی است و اینکه یک تیم که سه سال پشت سرهم جام آورده و حالا می خواهد این کار را با طرز فکر یک مربی دیگر تکرار کنیم و بخواهیم به روش مدنظر سرمربی جدید برسانیم زمان نیاز است و هیچ شکی نیست. به هرحال نکاتی هم وجود دارد که پرسپولیس با مدنظر قراردادن آنها می تواند بهتر بازی کند.

مربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی عنوان کرد: انصاری می‌تواند دفاع چپ بازی کند اما حسینی و شجاع نمی‌توانند گوش بازی کنند. ضمن اینکه من معتقدم بیرون گذاشتن سیدجلال کفر نعمت است. او یک رهبر فوق‌العاده در وسط میدان است که خانه پر 2 سال دیگر می تواند در اوج بازی کند. باید از این موقعیت بیشترین استفاده را کرد و از وجود او بهره برد. این تیم می تواند با سه دفاع مرکزی و خطی بازی کند و دو بازیکن کنار در دو بخش دفاع و حمله حضور داشته باشند. بیرون نشستن بازیکنی مثل رسن صحیح نیست او یکی از بهترین پاسورهایی است که تیم می تواند داشته باشد. البته از او می توان جلوتر استفاده کرد و وظیفه پخش توپ را به مرکز زمین و احمد نورالهی سپرد.

ابراهیمی افزود: زمان های قدیم فوتبال با 6 بازیکن در فوروارد انجام می شد و بقیه دفاع بودند تا اینکه سیستم خطوط طراحی شد. این تیم پتانسیل بالایی در ایجاد موقعیت خطرناک دارد اما این را نمی‌بینیم، علیپور و امیری در بازی با فولاد تک به تک شدند و توپ هم گل نشد اما شک نکنید موقعیت‌های خطرناک بیشتر گل می شد. طارمی چگونه آقای گل شد، 10 موقعیت به او می دادند 6 تا را نمی‌زد اما بقیه گل می‌شد و حتی علیپور هم همین است و در کنار او ترابی و امیری نیز همین گونه هستند. شما ببنید به علیپور در خط حمله چند توپ رسانده‌اید که انتظار این همه گل دارید. نمی‌خواهم کسی را با کسی قیاس کنم اما فرشاد پیوس هم باید پاس گل دریافت می‌کرد تا گل بزند.

ابراهیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: شیری و نادری بازیکنان خوبی هستند اما سانترهای خوبی انجام نمی دهند، مدافع کنار باید ارسال های خوبی داشته باشد و این بازیکنان باید روی اصل موقعیت سازی برای مهاجمان بیشتر کار کنند. دلیل بیرون ماندن نعمتی به نظر من عجیب است. او بازیکن خوبی است و می تواند در خط حمله تاثیرگذار باشد.

مربی اسبق پرسپولیس درباره عملکرد مهدی ترابی نیز اظهار داشت: ترابی بازیکن خوبی است اما او یک هافبک نفوذی است، پرسپولیس یک وینگر قدرتمند نیاز دارد که میان نورالهی و بازیکنان جلویی باشد و پاس آخر را بدهد، قدیمی ترها شاید یادشان بیاید علی پروین به ویژه در سال های آخر بازیش در مرکز میدان دوندگی بالایی نداشت اما پاس گل های زیادی می داد. به هرحال ترابی می تواند از این هم بهتر شود و کل تیم می تواند از این بهتر هم بازی کند اما نباید انتظار نابجایی داشت.

ابراهیمی در پایان و در پاسخ به این سوال که مدعیان قهرمانی را چه تیم هایی می داند عنوان کرد: قابل پیش‌بینی نیست اما معتقدم مانند پارسال مدعیان قهرمانی همین پنج تیم اول جدول هستند. البته لیگ امسال کمی سخت‌تر شده اما مدعیان تغییر زیادی نکردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز