راضیه جلیل‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استعدادیابی در کاراته اهمیت زیادی دارد/ کسب سهمیه المپیک در دو وزن قطعی است/ مبلغ قراردادها هزینه یک فیزیوتراپی را هم در نمی‌آورد!

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۶:۴۵:۲۵
کد خبر: ۹۲۱۴۶۶
سرمربی تیم بانوان هیات کاراته اصفهان گفت: استعدادیابی و جوانگرایی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ راضیه جلیل‌پور، سرمربی تیم هیات کاراته اصفهان، درباره کیفیت فصل جدید سوپرلیگ بانوان به خبرنگار برنا گفت: سال گذشته با نام مرداس در لیگ حضور داشتیم که موفق شدیم عنوان قهرمانی را هم کسب کنیم اما امسال با اسم هیات کاراته اصفهان هم در لیگ برتر و هم سوپرلیگ حضور داریم. ترکیب امسال مانند قبل است و بازیکنان تغییری نکردند.

او ادامه داد: البته در این فصل استعدادیابی کردیم چون که به جوانگرایی اهمیت می دهیم بنابراین فراخوان دادیم و یکسری بازیکن جدید به ما اضافه شدند چرا رویکرد اصلی من دیده شدن بازیکنان جوان است. هفته اول را سپری کردیم هر چند دوم شدیم ولی قطعا بازهم یکی از مدعیان اصلی برای کسب قهرمانی خواهیم بود.

جلیل‌پور در مورد غیبت ملی‌پوشان در رقابت‌های لیگ کاراته گفت: دلیل اصلی نبودن ستاره‌ها نبود بودجه است. شما ببینید در رشته‌های توپی بازیکن درجه سه حداقل برای یک فصل 30 میلیون دریافت می‌کند ولی در کاراته به دلیل نبود اسپانسر این گونه نیست و مبلغ قراردادها هزینه یک فیزیوتراپی را هم در نمی‌آورد.

وی درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: فدراسیون در این خصوص قطعا برنامه ریزی خاصی را انجام داده و در همین راستا تا به امروز به هیچ اعزامی نه نگفتند. به نظرم بچه‌ها پتانسیل بالایی دارند و حداقل در دو وزن کسب سهمیه ما قطعی است.

نظر شما