۱۱محرومیت برای ۹۰۰ دقیقه؛

رکوردی برای پرسپولیس که بیرون زمین ثبت شد+عکس

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۵:۴۵:۴۷
کد خبر: ۹۲۱۵۲۴
رکوردی برای پرسپولیس که بیرون زمین ثبت شد+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس با یازده جلسه محرومیت تا هفته دهم یا همان 900 دقیقه لقب محکوم ترین تیم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس با یازده جلسه محرومیت تا هفته دهم یا همان 900 دقیقه لقب محکوم ترین تیم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

بر اساس این خبر بیرانوند 2جلسه،احمدزاده 5جلسه،خلیل زاده 2 جلسه و کالدرون یک جلسه 10 محرومیت پرسپولیس را تشکیل می دهند و البته هوادارن این تیم هم یک بازی محروم بودند که جمع این اعداد به 11 می رسد و برای یک تیم در لیگ رکورد محسوب می شود و البته بسیار عجیب است که دیروز با محروم شدن کالدرون ثبت شد.

اگر چه این آمار شاید کمی تخفیف پیدا کند و به احتمال در آینده بیشتر شود، اما تاکنون 11 جلسه محرومیت انضباطی برای پرسپولیس صادر شده و طبق گفته انصاری فرد، در برخی از این پرونده‌ها احکامی صادر شده که در موارد مشابه یا بدتر از آن حکمی صادر نشده و او گفته این‌ها جای بحث دارد. به هر حال بعد از ده هفته و نگاه به تیمی که بیشترین میزان محکومیت را در لیگ داشته نشان می دهد علی رغم آرا کمیته انضباطی احمدزاده بیشترین کارت را نگرفته بلکه خلیل زاده 4 کارته در قلب دفاع خشن ترین بازیکن این تیم به شمار می رود.

اخطاری های پرسپولیس

اما طبق جدول بالا خشن ترین بازیکنان پرسپولیس دارای 4 کارت زرد هستند و تنها احمدزاده تک کارت قرمز این تیم را گرفته است.

نظر شما