فریناز طائرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

۱۴ تیمی شدن لیگ باعث رشد بسکتبال می‌شود/ خروج دو تیم تهرانی از لیگ بانوان به ما ضربه می‌زند

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۷:۱۵
کد خبر: ۹۲۱۹۹۵
۱۴ تیمی شدن لیگ باعث رشد بسکتبال می‌شود/ خروج دو تیم تهرانی از لیگ بانوان به ما ضربه می‌زند
سرمربی تیم گروه بهمن گفت: بسکتبال بانوان رشد خوبی را پس از کسب مجوز حجاب طی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فریناز طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن، درباره کیفیت سوپرلیگ بسکتبال بانوان در فصل جدید رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با بازی‌هایی که در هفته نخست برگزار شد به نظر می‌رسد لیگ خوبی را در پیش داشته باشیم. خوشبختانه تیم ما هم بازی اولش را خوب شروع کرد و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کردیم. بازیکنانم بازی راحتی را انجام دادند امیدوارم همین روند را مقابل سایر تیم‌ها نیز داشته باشند.

او درمورد تعداد تیم‌های حاضر در لیگ نیز گفت: امسال لیگ آقایان 14 تیمی شد که به نظرم این موضوع نه تنها کیفیت بازی‌ها را بالا می‌برد بلکه باعث توسعه رشته بسکتبال در سطح کشور نیز می‌شود. البته لیگ بانوان هم 14 تیمی بود ولی با کنار کشیدن دو تیم تیم 12 تیمی شدیم.

سرمربی گروه بهمن اضافه کرد: این موضوع قطعا به لیگ ضربه می‌زند حداقل که برای تیم ما خیلی بد شد  چون که همین دو تیم تهرانی در گروه ما حضور داشتند و با رفتن آنها مابقی بازی‌های ما در سایر استان‌ها خواهد بود، استان‌هایی که از نظر مسافت هم دور هستند و قطعا باعث خستگی بازیکنان  می‌شود و هم از نظر مالی برای ما مشکل ساز خواهد بود.

طائرپور در پایان افزود: بسکتبال بانوان رشد خوبی را پس از کسب مجوز حجاب طی کرد. حضور در میادین بین المللی کیفیت لیگ را هم بالا برده چون بازیکنان از نظر فنی خیلی رشد کردند. اگر کمی هم روی تغذیه و بدنسازی بازیکنان توجه بیشری شود قطعا بازیکنان حرفه‌ای بیشتری را در آینده ای نه چندان دور در بسکتبال شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز