دکتر سلطانی فر در سفر استانی یزد:

افتتاح پروژه های ورزشی در سال های اخیر توانسته تأثیرش را در قهرمانی ها بگذارد

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۴:۳۲
کد خبر: ۹۲۲۵۵۳
افتتاح پروژه های ورزشی در سال های اخیر توانسته  تأثیرش را در قهرمانی ها بگذارد
وزیر ورزش و جوانان افتتاح پروژه های ورزشی در سال های اخیر را در کسب موفقیت های ورزش ایران تاثیرگذار دانست .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر سلطانی فر در سفر استانی هیات دولت در یزد گفت: در سفر استانی رییس جمهور طبق روال ، بخشی از نیازهای استان تامین اعتبار می شود و تعدادی پروژه هم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : ما در استان یزد با حضور رییس جمهور ده پروژه افتتاح می کنیم ، سالن سرپوشیده در ابرکوه و هشت زمین فوتبال و یک مجموعه محوطه سازی که بیشتر پروژه های مناطق محروم استان است و برنامه بازدید از پروژه های بزرگ استان را داشتیم که سالن سرپوشیده دو ومیدانی و پیست دوچرخه سواری که در برنامه ما بوده امسال آنها را به اتمام برسانیم ، اما با مشکلات اعتباری مواجه شدیم که خوشبختانه از محل اعتبارات سفر ، هر دو پروژه تامین اعتبار شد و قرار شد در سال جاری و نهایت سال ٩٩ تامین اعتبار شود و به بهره برداری برسد .

دکتر سلطانی فر ادامه داد: در کنار این پروژه ها ٥٦ پروژه نیمه کاره دیگر داریم که امیدواریم تا پایان فعالیت دولت دوازدهم تکمیل کنیم و در اختیار بخش ورزش و جوانان قرار دهیم .

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه های ورزشی در سال های اخیر تصریح کرد : خوشبختانه پروژه هایی که در سال های اخیر به بهره برداری رساندیم ، توانسته تأثیر خودش را پیروزی ها و قهرمانی های ما بگذارد . ما در طول دو ماه گذشته دستاوردهای بسیار قابل توجهی در مسابقات آسیایی و جهانی داشتیم . دیشب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان جام بین قاره ای شدند ،همانطوری که مردم در جریان هستند تعدادی از بازیکنان این تیم یزدی هستند و توانستند در شرایط خوبی هم کشور میزبان را در مرحله نیمه نهایی شکست بدهند و هم قدرت اول فوتبال ساحلی دنیا را در فینال شکست بدهند و با پنج پیروزی تاریخی موفق شدند قهرمانی بسیار بزرگی را بدست آورند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز