در جلسه شورای اداری از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد؛

افتتاح پروژه های ورزشی یزد به دستور رئیس جمهور با حضور وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۲:۵۷
کد خبر: ۹۲۲۶۰۵
افتتاح پروژه های ورزشی یزد به دستور رئیس جمهور با حضور وزیر ورزش و جوانان
پروژه های ورزشی سفر ریاست جمهوری امشب با حضور وزیر ورزش و جوانان و ارتباط ویدئویی وی با شورای اداری یزد به دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی در جلسه شورای اداری یزد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد از طریق ارتباط ویدئویی با اشاره به موفقیت های ورزشی در روزهای اخیر اظهار داشت: در فوتبال ساحلی، پرورش اندام، کشتی فرنگی و دیگر رشته ها توانستیم به مدالها و رتبه های جهانی دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: این موفقیت ها در حالی حاصل شد که مشکلاتی وجود داشت و جوانان غیور ما با عبور از مشکلات، مدالها و رتبه های جهانی برای کشور به ارمغان آوردند.

دکتر سلطانی فر با تقدیر از رئیس جمهور که دستور تامین اعتبار پیست دوچرخه سواری یزد و سالن سرپوشیده دو میدانی یزد را داد، عنوان کرد: نیاز به اعتبار زیادی برای تکمیل این پروژه ها بود که خوشبختانه با دستور رئیس جمهور تامین شد.

وی افزود: امشب 10 پروژه ورزشی در یزد افتتاح می شود که شش مورد از این پروژه ها در روستاها افتتاح خواهد شد.

دکتر سلطانی فر خاطرنشان کرد: هشت زمین چمن مصنوعی فوتبال که دو مورد در شهرها و شش مورد در روستاها و دو پروژه دیگر، هدیه دولت به جامعه ورزشکاران استان یزد است.

وی ادامه داد: در یزد 56 پروژه نیمه کاره نیز داریم که به مردم یزد قول می دهیم تا پایان دولت دوازدهم همه این 56 پروژه را تکمیل و بهره برداری کنیم.

نظر شما