بازیکنانم جزو بهترین‌های دنیا هستند؛

کالدرون: امیدوارم پرسپولیس این‌بار از تعطیلات ضرر نکند/ ماه آینده تصمیم نهایی را می‌گیرم

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۴:۴۱
کد خبر: ۹۲۲۷۸۳
کالدرون: امیدوارم پرسپولیس این‌بار از تعطیلات ضرر نکند/ ماه آینده تصمیم نهایی را می‌گیرم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: سعی می‌کنم این بار بعد از اردوی تیم ملی، پرسپولیس با شرایط خوبی به مسابقات بازگردد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گابریل کالدرون قبل از تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: همه چیز خوب است و از روز گذشته تمرینات را شروع کردیم. 4 بازیکن از تیم جوانان و امید به تمرینات ما اضافه شدند و تعدادی هم در تمرینات تیم ملی حضور دارند که از این اتفاق خوشحالیم.

وی درخصوص محرومیتش توسط کمیته انضباطی گفت: یک بیانیه باشگاه امروز در این زمینه منتشر کرده و همه چیز عنوان شده است. صحبت دیگری در مورد آن موضوع ندارم.

کالدرون درخصوص اینکه روز گذشته مصاحبه‌ای از وی منتشر شده که مدعی شده بود برخی مربیان صندلی پرت کرده‌اند، گفت: من هنوز در مورد این مسائل با کسی حرف نزدم و فقط در این زمینه بیانیه‌ای منتشر شده است.  بازیکنی را جذب می‌کنیم که با شرایط باشگاه همخوانی داشته باشد، البته زود است فعلا در این باره صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شجاع خلیل‌زاده همی‌توانست به تیم ملی دعوت شود، گفت:‌ در این زمینه مربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد، چون او است که بررسی می‌کند تیمش به چه مهره‌هایی نیاز دارد. از نظر من بازیکنان پرسپولیس بهترین بازیکنان دنیا هستند و اگر دست من بود دوست داشتم همه آنها به تیم ملی دعوت شوند، اما من مربی پرسپولیس هستم و این مربی تیم ملی است که باید نفراتش را انتخاب و روی آنها برنامه‌ریزی کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا که آیا این وقفه به وجود آمده روی عملکرد تیمی شما تاثیر می‌گذارد، اظهار کرد: طبیعی است که تیم ملی هم نیاز به زمان دارد و آنها هم باید در کنار هم تمرین کنند، این مدت 12-10 روزه برای تیم ملی است اما وقفه به‌ وجود آمده برای برخی‌ها خوب و برای برخی تیم‌ها بد است. در آخرین تعطیلی به وجود آمده ما خوب به مسابقات برنگشتیم ولی سعی می‌کنم این بار بعد از اردوی تیم ملی، پرسپولیس با شرایط خوبی به مسابقات بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه آیا جونیور از تفکرات شما به صورت کامل خارج شده است، عنوان کرد: جونیور هنوز عضوی از تیم ما است و باید ببینیم چگونه کار می‌کند. همه چیز بستگی به تمرین کردن این بازیکن دارد. ما هیچ بازیکنی را رد نمی‌کنیم و اگر دیدید جونیور روزی در ترکیب پرسپولیس بازی کرد، مطمئن باشید در طول هفته او خوب کار کرده و روندش را تعییر داده است.

وی درخصوص اینکه صبر شما تا چه زمانی خواهد بود، گفت: من تا دسامبر (آذرماه جاری) با باشگاه همکاری می‌کنم و سعی می‌کنم با شرایط کنار بیایم، وظیفه من این است که کاری نکنم تا این تاریخ به باشگاه صدمه‌ای برسد. در این راه جانم را هم می‌گذارم و بعد از آن زمانی داریم که تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز