ژاله فرامرزیان:

مذاکرات ما با صداوسیما در حد به رسمیت شناختن حق پخش ورزش هم نتیجه نداشته است و زیربار آن نمی‌روند!

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۳:۴۲
کد خبر: ۹۲۲۸۴۱
مذاکرات ما با صداوسیما در حد به رسمیت شناختن حق پخش ورزش هم  نتیجه نداشته است و زیربار آن نمی‌روند!
معاون توسعه مدیریت و منابع در وزارت ورزش و جوانان گفت: بر اساس تکلیف قانونی وزارت ورزش در جهت احیای حق پخش با درخواست ما از سازمان برنامه و بودجه به میزان کارشناسی شده حق پخش ورزش کشور از سرفصل اعتبارات سازمان صدا وسیما کاسته و به سرفصل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع در وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مثمرثمر بودن جلسه های متعدد با مدیران صداوسیما در دو سال گذشته برای تعیین و تکلیف حق پخش ورزش کشور گفت: مذاکرات ما با صداوسیما در حد به رسمیت شناختن حق پخش ورزش هم نتیجه نداشته و در آن سازمان اراده و تمایلی برای حل این مشکل وجود ندارد و زیر بار آن نمی روند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: احیای حق پخش تلویزیونی و ورزش جزو تکالیف قانونی وزارتخانه است، برای همین با تدبیری که صورت گرفته با درخواست ما از سازمان برنامه و بودجه به میزان کارشناسی شده حق پخش ورزش کشور از سرفصل اعتبارات سازمان صداوسیما کاسته و به سرفصل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اضافه خواهد شد.

فرامرزیان در پایان گفت: در واقع تهاتر اعتبارات با کمک دولت و سازمان برنامه و بودجه بهترین و قانونی ترین راه حل برای احیای حق پخش تلویزیونی و ورزش است. امیدوارم صداوسیما تمکین کند و قطعا با این حرکت بزودی بخش مهمی از نیازهای ورزش کشور بخصوص در بخش فوتبال ملی و باشگاههای پر طرفدار استقلال و پرسپولیس در آستانه ورود به فرابورس حل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز