مرجان کلهر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مشکلی برای ورود به پیست توچال ندارم/ پرداخت نشدن حقوق مربوط به مشکلات مالی فدراسیون است

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۱:۰۸
کد خبر: ۹۲۳۵۲۸
مشکلی برای ورود به پیست توچال ندارم/ پرداخت نشدن حقوق مربوط به مشکلات مالی فدراسیون است
اولین بانوی اسکی‌باز المپیکی گفت: مدت‌ها است که ما ورزشکاران حقوقی از طرف فدراسیون دریافت نمی‌کنیم اما من فکر می‌کنم دلیل این موضوع مشکلات مالی باشد و باید یک مقدار بیشتری از رشته اسکی حمایت شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرجان کلهر، اولین بانوی اسکی‌باز المپیکی ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا برخلاف اظهارات بعضی از ورزشکاران درخصوص ورود به پیست اسکی توچال بیان کرد: من مشکلی برای ورود به پیست توچال ندارم و الان تقریبا یک هفته است که در اردوی تخصصی تیم ملی آلپاین به صورت شبانه‌روزی تمرین دارم. هر روز صبح به سمت توچال می‌رویم و تمرینات تخصصی خود را آن‌جا انجام می‌دهیم. بعدازظهرها هم به آکادمی برمی‌گردیم و تمرینات بدنسازی خود را دنبال می‌کنیم و از این بابت هیچ کدام از اعضای تیم ملی مشکلی نداریم.

وی افزود: در حال حاضر در فصلی که پیش رو داریم برای مسابقات انتخابی و رقابت‌های آسیایی جوانان حاضر می‌شویم. در این مرحله از اردوی آمادگی تیم همه ورزشکاران منتخب دعوت شدند.

کلهر در رابطه با دریافت حقوق از فدراسیون اظهار داشت: الان مدت‌هاست که ما ورزشکاران حقوقی از طرف فدراسیون دریافت نمی‌کنیم اما من فکر می‌کنم دلیل این موضوع مشکلات مالی باشد و باید یک مقدار بیشتری از رشته اسکی حمایت شود تا بتوانند برای ورزشکاران حقوق در نظر بگیرند. اسکی واقعا ورزش بسیار گران و هزینه‌بری است و فکر می‌کنم دیگر برعهده فدراسیون و وزارت ورزش نباشد که علاوه بر تهیه تجهیزات اسکی بتواند از پس این موضوع هم بربیایند. لازم است حمایت‌های بیشتری از رشته ما انجام شود تا بتوانند حقوق ورزشکاران را هم پرداخت کنند.

اولین بانوی اسکی‌باز المپیکی گفت: ما هر سال لیگ داخلی کشورمان را داریم و تقریبا هر هفته یک مسابقه خواهیم داشت، امسال رقابت‌های برون‌مرزی خاصی مثل قهرمانی جهان نداریم، اما در واقع داریم برای مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده آماده می‌شویم. همچنینی ورزشکاران بزرگسال در اردوهای تیم ملی کنار جوانان هستند تا بتوانند به آن‌ها کمک کنند. چون ما امسال المپیک زمستانی و رقابت‌های آسیایی در رده سنی جوانان را پیش‌رو داریم. حضور اسکی‌بازان بزرگسالان کنار جوانان قطعا تاثیرات مثبتی خواهد داشت و می‌توانند برای آن‌ها الگوی ذهنی باشند، از این بابت که اسکی یک ورزش فصلی است و نمی‌توانیم در تمام طول سال تمرین کنیم، پس فعالیت ما به همین چند ماه محدود می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز