علیرضا پاکدل در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان انتظارات را برآورده نکرد/ نمایندگان ایران به بازیکن کمکی نیاز داشتند/ برنامه‌ای برای تغییر در کادرفنی نداریم

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۲:۱۹
کد خبر: ۹۲۵۷۰۱
سپاهان انتظارات را برآورده نکرد/ نمایندگان ایران به بازیکن کمکی نیاز داشتند/ برنامه‌ای برای تغییر در کادرفنی نداریم
رئیس فدراسیون هندبال گفت: برنامه‌ای برای تغییر در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، درباره عملکرد دو تیم سپاهان و زاگرس اسلام آباد در مسابقات جام باشگاه های آسیا به خبرنگار برنا گفت: پس از چند سال بالاخره دو تیم ما موفق شدند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنند. البته تیم زاگرس اسلام آباد برای حضور در این مسابقات با مشکلات مالی زیادی روبرو بود حتی تا چند روز آخر نیز هنوز اعزام تیم قطعی نبود ولی در نهایت با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان این تیم بالاخره اعزام شد.

او ادامه داد: سپاهان که به عنوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار در لیگ هندبال به شمار می‌رود انتظارات را برآورده نکرد هرچند که در برخی از دیدارها نیز نتیجه را با اختلاف زیاد واگذار کرد ولی نتوانست نتیجه خوبی را در مجموع کسب کند. احساس می‌کنم اگر سپاهان چند بازیکن کمکی می‌گرفت قطعا می‌توانست جزو چهار تیم قرار بگیرد. در کل باید بگویم متاسفانه هیچ یک از نمایندگان ما نتایج قابل قبولی را کسب نکردند.

رئیس فدراسیون هندبال درخصوص برنامه‌های تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: از اواسط آذر ماه اردوهای تیم ملی را آغاز خواهیم کرد تا یک تیم قدرتمند و آماده را راهی مسابقات کنیم. در این خصوص با چند کشور اروپایی و آسیایی رایزنی کردیم تا اردوی مشترک داشته باشیم و این اتفاق قطعا قبل از اعزام تیم به کویت انجام خواهد شد.

پاکدل درمورد کادرفنی تیم ملی گفت: در حال حاضر آقای علیرضا حبیبی سرمربی تیم‌ ملی هستند و برنامه‌ای برای تغییر در کادرفنی نداریم.

نظر شما