بهزاد غلامپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مربیان تیم ملی به استقلال نگاه ویژه‌ای داشته باشند/ بازی در زمین نساجی کار ساده‌ای نیست/ حسینی به شرایط آرمانی رسیده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۶:۳۱:۲۷
کد خبر: ۹۲۶۰۷۷
مربیان تیم ملی به استقلال نگاه ویژه‌ای داشته باشند/ بازی در زمین نساجی کار ساده‌ای نیست/ حسینی به شرایط آرمانی رسیده است
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از مربیان تیم‌ملی درخواست می‌کنم به استقلال نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد غلامپور، مربی تیم فوتبال استقلال، پیرامون آخرین وضعیت این تیم و دیدار آینده مقابل نساجی مازندران به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه تمرینات در حال پیگیری است و با بازگشت ملی پوشان تیم به روال عادی خود رسیده است. امیدواریم بتوانیم با شرایط خوبی در ادامه مسابقات ظاهر شویم.

وی با اشاره به چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر عنوان کرد: برای اینکه تیم بتواند هر چه بهتر در مقابل حریف بازی کند، یک دیدار تدارکاتی را روی چمن مصنوعی برگزار کردیم و خوشبختانه بازیکنان تا حد زیادی توانستند موارد مد نظر کادر فنی را در زمین پیاده کنند  و تیم در شرایط خوبی قرار دارد.

ملی پوش پیشین فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دیدار با نساجی مازندران خاطرنشان کرد: بازی با نساجی در قائمشهر به هیچ وجه ساده نیست، نساجی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران است هواداران بسیار خوب، فهیم و با فرهنگی دارد که تیم خودشان را تشویق می‌کنند. بنده شاهد بودم که تیم حریف را نیز تشویق کرده‌اند و  این تیم شمالی هواداران پرشوری دارد که آنها و تیمشان برای ما بسیار قابل احترام است و در بازی روز دوشنبه تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

مربی دروازه‌بان‌های آبی‌پوشان پایتخت درباره وضعیت حسینی اظهار داشت: خوشبختانه حسینی روند صعودی بسیار خوبی را طی کرده و توانسته به شرایط آرمانی خود تا حدود زیادی نزدیک شود.

غلامپور در پاسخ به این سوال که بسیاری از پیشکسوتان استقلال معتقدند این تیم باید ملی پوشان بیشتری در تیم ملی  داشته باشد، بیان داشت: من فکر می کردم با توجه به درخشش حسینی در چند بازی اخیر او به تیم ملی دعوت شود. نمی‌خواهم از شاگردم دفاع کنم اما بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که یکی از نفراتی که باید به تیم ملی دعوت شود او بود و نظر اکثر کارشناسان این بود، نه یکی دو نفر. بهتر می دانید نام های دیگری مانند اسماعیلی و چند بازیکن دیگر هم مطرح شد و فکر می کنم در آینده بازیکنان استقلال بتوانند توانایی هایی بیشتری از  خود را به مربیان تیم ملی نشان دهند و از کادر فنی تیم ملی درخواست می کنم به استقلال نگاه ویژه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز