نیما نکیسا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باید یاد بگیریم مانند خانواده مشکلات کشور را در درون حل کنیم/ دولت کمیته آسیب‌شناسی تشکیل دهد

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۵:۵۷:۳۹
کد خبر: ۹۲۶۳۹۳
باید یاد بگیریم مانند خانواده مشکلات کشور را در درون حل کنیم/ دولت کمیته آسیب‌شناسی تشکیل دهد
ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران معتقد است باید یاد بگیریم مانند خانواده، مشکلات کشور را درون خانواده حل کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نیما نکیسا، ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران، درباره برخی اتفاقات که در  تجمعات اعتراضی پس از افزایش قیمت بنزین به خبرنگار برنا گفت: به نظر من درباره این موضوع و برخی اتفاقات ناگوار پس از آن ایراداتی وجود دارد که  در موقع مناسب به آن پرداخته شود و کارشناسان به ایرادات مسئله بپردازند.

وی در ادامه افزود: باید با افرادی که از جو بوجود آمده سوءاستفاده کرده و با ایجاد ناامنی به اموال عمومی آسیب زدند با شدت برخورد شود. ما جوان‌های بسیاری را داده‌ایم تا وجبی از خاک این کشور اشغال نشود، چه گلوهایی که با خصم از جوانان ما بریده شده تا امنیت بر قرار بماند و حالا ما باید یاد بگیریم مانند خانواده مشکلات کشور را در درون حل کنیم.

این استاد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: من هم ممکن است انتقاداتی به این موضوع داشته باشم که تصمیمات می‌توانست به نحوه دیگری اعمال شود. باید به مردم آگاهی بیشتری می‌دادیم و با مردم صحبت می‌کردیم.

نکیسا در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند مشکل بوجود آمده امنیتی بوده است. افرادی تعلیم دیده در بین مردم  دست به آسیب اموال عمومی زدند و حالا یک خواسته مهم و برحق برخورد شدید با این افراد است. در روز شنبه نیروی انتظامی کوچکترین برخوردی با مردم نداشت، من در خبر 20:30 دیدم فردی با اسلحه گرم تیراندازی می‌کند، این فرد به چه کسی تیراندازی کرده است؟ برخی هم در میان مردم به آنها آسیب زده‌اند. بزودی مشخص می‌شود این عده سوءاستفاده‌گر چه آسیبی به مملکت زده‌اند. من از دولت عاجزانه می‌خواهم پیرامون این موضوع کمیته آسیب‌شناسی تشکیل دهد.

دروازه‌بان ایران در جام جهانی 98 فرانسه در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: متاسفانه ما بلد نیستیم چگونه اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانیم، مگر مردم در مجلس نماینده ندارند؟ آیا رساندن اعتراض به گوش نماینده کار سختی است که تصمیمات کلیدی کشور را می‌گیرند. تجمع اعتراضی با اغتشاش دو موضوع متمایز از هم بوده و حق اعتراض هم به همین شکل است که ماهیت آن مورد تایید است ولی شکل اجرای آن مهم است.

نظر شما