بهنام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کار والیبال برای صعود به اما و اگر کشیده شده است/ روزی ۱۰۰ هزار تومان زیبنده مربیان داخلی نیست!

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۰:۴۸
کد خبر: ۹۲۶۶۱۷
کار والیبال برای صعود به اما و اگر کشیده شده است/ روزی ۱۰۰ هزار تومان زیبنده مربیان داخلی نیست!
پیشکسوت والیبال گفت: امسال کار بسیار دشواری پیش‌رو داریم و با این شرایط حتی حضورمان در المپیک 2020 هم به اما و اگر کشیده شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام محمودی، کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال، درباره انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به جناب داورزنی تبریک می‌گویم و یک تشکر ویژه هم دارم از دوستان عزیزی که در مجمع حاضر شدند و به بنده نیز رای دادند. به هر حال انتخابات برگزار شد و داورزنی به عنوان رئیس انتخاب شد. فکر می‌کنم در این مسیر همه باید برای پیشرفت والیبال کمک کنیم. بنده نیز چه در فدراسیون باشم و چه نباشم قطعا هر کاری از دستم بربیاید انجام خواهد داد.

او درمورد استفاده از نیروهای ایرانی برای هدایت تیم‌های ملی نیز توضیح داد: نظر من این است که ما باید قبل از هر چیز به مربیان داخلی خودمان احترام بگذاریم. روزی 100 یا 150 هزار تومان زیبنده مربیان خوب ایرانی نیست در حالی که مربی‌های خارجی به دلار آن هم با رقم بالا دستمزد دریافت می‌کنند. در کنار این ما نیروهای خوبی داریم که باید به سمت آنها برویم و از این مربیان در تیم‌های ملی استفاده کنیم و حتی فرهنگ سازی کنیم که مربیان خوب‌مان را به سایر کشورها صادر کنیم چراکه معتقدم ما این پتانسیل را به خوبی داریم فقط باید توجه بیشتری به این بخش داشته باشیم.

محمودی در پایان در پاسخ به این سوال که جایگاه والیبال ایران را در چهار سال آینده در چه سطحی می‌بینید؟ گفت: خیلی کار داریم. امسال کار بسیار دشواری پیش‌رو داریم و با این شرایط حتی حضورمان در المپیک 2020 هم به اما و اگر کشیده شده و نیاز به کار و پشتوانه‌سازی داریم. باید صبر کنیم تا کم‌کم برنامه‌ریزی‌ها را انجام داده و عملی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز