با حضور در تمرین صورت گرفت؛

حمایت انصاری‌فرد از بازیکنان پرسپولیس

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۲:۲۳
کد خبر: ۹۲۷۵۶۳
حمایت انصاری‌فرد از بازیکنان پرسپولیس
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد. وی در جلسه با اعضای تیم خطاب به آنها گفت: باشگاه تمام قد پشت سر شما بازیکنان و سرمربی تیم است. برای انجام به موقع پرداخت‌ها و حمایت از شما هر کاری در توان داشته باشیم، انجام می‌دهیم. شما هم فقط به پیروزی در بازی‌های آینده و خوشحالی هواداران فکر کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد امروز پیش از شروع تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد و پس از ملاقات با سرمربی تیم، در جلسه‌ای با بازیکنان حاضر شد.

مدیرعامل باشگاه در این جلسه خطاب به سرخ پوشان اظهار داشت: همانطور که قبل از این گفتم، باشگاه تمام تلاش خود را برای تامین منابع مالی به کار بسته و تلاش ما پرداخت به موقع است. شما هم تمام تلاش خود را در زمین به کار ببندید تا باعث خوشحالی هواداران شوید. باید اتحاد خودتان را حفظ کنید. دست به دست هم بدهید تا به آنچه استحقاقش را دارید در زمین فوتبال دست پیدا کنید.

وی افزود: البته همه می‌دانیم کار بسیار دشواری در پیش داریم. باید تلاش خود را بیشتر کنیم. باشگاه هم تمام قد پشت سر شما بازیکنان، سرمربی و کادر فنی تیم است. شما باید تمام فکر و ذکر خود را معطوف به فوتبال و بازی‌های پیش رو کنید.

نظر شما