ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

بی‌تفاوتی از نوع مربی بلژیکی/ روزهای پرالهتاب برای کاراته/ امیر و استرا در نصف جهان به هم می‌رسند

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۵:۳۱:۲۸
کد خبر: ۹۲۹۰۷۵
بی‌تفاوتی از نوع مربی بلژیکی/ روزهای پرالهتاب برای کاراته/ امیر و استرا در نصف جهان به هم می‌رسند
دنیای ورزش اتفاقات تلخ و شیرینی در هفته گذشته داشته است که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ درهفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: تیم والیبال شهرداری ورامین

تیم بدون باخت شهرداری ورامین روز گذشته مقابل دیگر مدعی لیگ یعنی شهرداری ارومیه قرار گرفت که در پایان شاگردان ترکاشوند موفق شدند با نتیجه قاطعه سه بر صفر مقابل حریف به برتری دست پیدا کنند. شهرداری ورامین با این برد وضعیت خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد و می‌تواند با خیال راحت به ادامه لیگ بپردازد.

بازنده هفته: مارک ویلموتس

مارک ویلموتس سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران که در چند ماه گذشته عملکرد خوبی با تیم‌ملی کشورمان کسب نکرده این روزها با انتقادات بسیاری مواجه شده است. ویلموتس که پس از باخت دور از انتظار تیم‌ملی مقابل عراق در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر ایران را به مقصد کشور خود ترک کرد پس از آن هنوز به ایران بازنگشته است. با این اوصاف به نظر می‌رسد این مربی برنامه خاصی برای تیم‌ملی ندارد. در همین راستا برخی از رسانه‌ها خبرهایی مبنی بر احتمال برکناری او مطرح کردند، خبری که البته واکنش این مربی را هم در پی داشت مرد بلژیکی در حساب رسمی‌اش در توئیتر نوشت: «شایعات منتشر شده در رسانه‌های ایران را دیده‌ام این شایعات به هیچ عنوان صحیح نیست؛ واقعیت این است که به علت نقض جدی بندهای قراردادم توسط فدراسیون فوتبال ایران وضعیتی غیر قابل تحمل برای من و دستیارانم ایجاد شده است» ویلموتس در توئیت دیگری تاکید کرده است: «پرونده توسط وکلای من در حال پیگیری است و قصد ندارم اظهار نظر دیگری انجام دهم»

شخصیت هفته: شهرام هروی

شهرام هروی، سرمربی تیم‌ملی کاراته ایران، یکی از چهره‌های خبر ساز  هفته اخیر بود. در حالی که ملی‌پوشان ایران خود را برای حضور در آخرین مرحله مسابقات کاراته وان 2019 اسپانیا آماده می‌کردند برخی از رسانه‌ها خبر استعفای پرافتخارترین مربی کاراته ایران را مطرح کردند هر چند که این خبر به سرعت از سوی فدراسیون تکذیب شد ولی روز پر التهابی را برای کاراته ایران رقم زد. گفتنی است که تیم ملی کاراته ایران برای اولین بار حضور در المپیک را تجربه خواهد کرد و با توجه به افتخارات اخیر این رشته در میادین مختلف یکی از پرامیدترین رشته‌های مدال آور کاروان ایران در توکیو به شمار می‌رود.

نقد هفته: تیم ملی ریکرو

ملی‌پوشان تیم ریکرو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بانکوک به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت کمانداران ایران در بخش ریکرو عملکرد مطلوبی از خود  نشان نداند. در پایان این مسابقات تمام ورزشکاران ریکرو ایران در دور اول و دوم مقابل حریفان خود شکست خوردند و از دور مسابقات خارج شدند.

مسابقه هفته: سایپا- پرسپولیس

دور ششم مسابقات قهرمانی تیم‌ها و باشگاه‌های برتر کشور (جام اندیشمندان)  در حالی به پایان رسید که تیم پر مهره پرسپولیس در یک بازی حساس‌ نتیجه را با ساپیا واگذار کرد. دو تیم درحالی مقابل هم قرار گرفتند که سایپا در جدول این مسابقات صدرنشین است و تیم پرسپولیس نیز در جایگاه سوم قرار دارد. در این بازی احسان قائم‌مقامی و آرین غلامی، ستاره‌های تیم پرسپولیس، نتیجه را به مسعود مصدق‌پور و سیدخلیل موسوی واگذار کردند و تنها پرهام مقصودلو توانست مقابل پویا ایدنی به برتری برسد. همچنین مبینا علی‌نسب از تیم سایپا مقابل آناهیتا زاهدی‌فر پیروز شد. در پایان تیم سایپا توانست با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف قدرتمند خود به برتری برسد.

پیشنهاد هفته: استقلال- سپاهان

دیدار سپاهان و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال شنبه هفته آینده در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد. تقابل این دو تیم قطعا یکی از جذاب‌ترین رقابت این هفته از لیگ خواهد بود. استقلالی‌ها که در چند هفته اخیر با پیروزی به دست آورده روی نوار برد قرار دارند بدون شک تلاش خواهند کرد همچنان به پیروزی های اخیر خود ادامه دهند. از طرف دیگر طلایی‌پوشان سپاهان هم که امسال یکی از مدعیان اصلی برای کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند به نظر می‌رسد در خانه به راحتی تن به شکست یا تساوی ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز