طی مراسمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان؛

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۳:۲۹
کد خبر: ۹۳۰۰۳۹
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی شد
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و شماری از مدیران وزارت ورزش و جوانان معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، طی مراسمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و شماری از مدیران وزارت ورزش و جوانان، مهرزاد خلیلیان رسما به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی و از خدمات چهار ساله غلامرضا نوروزی در راس این فدراسیون قدردانی شد.

در این مراسم که صبح امروز (شنبه) در محل سالن جلسات فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، اسبقیان با اشاره به نقش مهم فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک فدراسیون پشتیبان اظهار داشت: این فدراسیون یک فدراسیون پشتیبان و مهم است و وظایف آن استراتژیک هستند. بحث مبارزه با دوپینگ، آسیب‌های ورزشکاران، پیشگیری و درمان و سلامت آن‌ها در این فدراسیون انجام می‌شود. وقتی ورزشکاران و تیم‌ها صاحب مدال می‌شوند، اعضای این فدراسیون مثل سربازان گمنام هستند که تلاش زیادی انجام می‌دهند. فدراسیون پزشکی ورزشی باید تقویت و مورد توجه قرار بگیرد.

وی از خدمات نوروزی در راس این فدراسیون قدردانی کرد و با اشاره به شناخت سی ساله خود از خلیلیان، وی را از مدیران باتجربه و متعهد مجموعه ورزش کشور دانست.

در این مراسم نوروزی گزارشی از عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش‌های مختلف ارائه کرد و خلیلیان نیز طی سخنانی از تلاش همه خدمتگزاران ورزش کشور به ویژه در عرصه پزشکی ورزشی قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی بتواند انتظارات جامعه ورزش را به خوبی برآورده کند.

در پایان این مراسم لوح سپاس از طرف مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی، سرپرست فدراسیون و کارکنان ستادی و استانی به نوروزی اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز