با تشکیل کارگروه مشترک انجام می‌شود؛

همکاری ناجا با وزارت ورزش و برای مبارزه با شرط‌بندی و پولشویی

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۹:۴۸
کد خبر: ۹۳۰۶۰۳
همکاری ناجا با وزارت ورزش و برای مبارزه با شرط‌بندی و پولشویی
رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفت:‌ یکی از وظایف پلیس بین‌الملل ناجا مبارزه با فساد، شرط‌بندی و پولشویی در سطح ورزش بین‌المللی است از این روی، نیروی انتظامی می‌تواند با وزارت ورزش همکاری کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سردار هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با عبدالحمید احمدی، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفت: تشکیل کارگروه مشترک پلیس بین‌الملل ناجا ‌و وزارت ورزش با هدف همفکری و تشریک مساعی، بستری مناسب و اثرگذار برای پیشبرد ورزش همگانی کشور به ویژه ارتقای سطح آمادگی جسمانی کارکنان ناجاست.

سردار هادی شیرزاد در حاشیه این دیدار بیان کرد: یکی از وظایف پلیس بین‌الملل ناجا مبارزه با فساد، شرط‌بندی و پولشویی در سطح ورزش بین‌المللی است از این روی، نیروی انتظامی می‌تواند با وزارت ورزش همکاری کند.

وی افزود: تشکیل کارگروه مشترک پلیس بین‌الملل ناجا ‌و وزارت ورزش و جوانان با هدف همفکری و تشریک مساعی، بستری مناسب و اثرگذار برای پیشبرد ورزش همگانی کشور به‌ویژه ارتقای سطح آمادگی جسمانی کارکنان ناجاست.

در ادامه احمدی نیز ضمن استقبال از موضوع پیگیری جرایم ورزشی در سطح بین‌الملل، گفت: وزارت ورزش و جوانان نیز حاضر به هرگونه همکاری با پلیس بین‌الملل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز