حاشیه های داوری و کادر فنی تیم ازبکستان باعث شد؛

آزمون: نایب قهرمانی سزاوار بازیکنان ما نبود

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۵:۰۱
کد خبر: ۹۳۰۹۸۰
آزمون: نایب قهرمانی سزاوار بازیکنان ما نبود
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر23 سال بانوان گفت: برای هر بازی برنامه خاص خود را داشته و سعیمان بر این بود تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم آزمون- سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 بانوان در باره کسب عنوان نایب قهرمانی ایران در تورنمنت کافا گفت: مسابقات که به صورت تورنمنت انجام می شود، برنامه ریزی متفاوتی دارد باید به صورتی عمل کنیم که تا آخرین مسابقه رقیب ها نتوانند برنامه و شیوه بازی تیم را به راحتی انالیز کنند. در این مورد من و همکارانم تمام تلاش مان و انجام دادیم. در هر بازی سیستم و جا گذاری بازیکنان در پست های مختلف و شیوه ی حمله و دفاع رو تغییر میدادیم و معتقدم ایران بازی های خوبی در این تورنمنت به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: ترکیب خوبی از نوجوانان و جوانان را با هم ارنج می کردیم و بازیکنان در پست های مختلف محک خوردند. شرایط روحی روانی تیم بسیار خوب بود. د رواقع همدلی و دوستی در تیم وجود داشت که همه با یک هدف تلاش می کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

آزمون ادامه داد ما برای کسب عنوان قهرمانی کافا به تاجیکستان سفر کردیم اما در روز مسابقه با ازبکستان شرایط فقط فنی نبود و اتفاقات فثط در زمین مسابقه رخ نداد. حاشیه های داوری و کادر فنی تیم ازبکستان باعث شد بازیکنان ما خیلی فشار تحمل کنند. رباط صلیبی فاطمه قاسمی پاره شد .بازیکنی که بر قدرت تهاجمی و گلزنی اش حساب کرده بودم. بعد از بازی بخاطر فشار سرما و بازی های پشت سر هم، دو بازیکن ما راهی بیمار ستان شدند و در نهایت روز سختی برای ما رقم خورد چرا که قهرمانی را از دست دادیم. نایب قهرمانی سزاوار بازیکنان ما نبود.

وی در ادامه افزود: هاجر دباغی خانم گل مسابقات شد و بابت کسب این عنوان و عنوان نایب قهرمانی به همه تیم و کادر فنی تبریک می گویم. باید با توجه به سطح مسابقات و آنالیز تیم ها سال آینده با آمادگی بیشتری راهی مسابقات شویم. از همه مسئولین فدراسیون بخاطر حمایت و پشتیبانی شان تشکر و قدردانی می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز