اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان دشتستان؛

احمدی: دومین کنگره شهدای ورزشکار کشور سال ۹۹ برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۷:۰۱
کد خبر: ۹۳۱۰۵۶
احمدی: دومین کنگره شهدای ورزشکار کشور سال ۹۹ برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: تلاش بر این است برگزاری این یادواره ها علاوه بر تکریم خانواده معزز شهدا باعث ایجاد فضای معنوی و پهلوانی در ورزش کشور شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان دشتستان با حضور ارزشمند خانواده شهدای ورزشکار، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، فرمانده سازمان بسیج ورزشکاران کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در اولین یادواره شهدای شهرستان دشتستان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همه ی شهیدان به ویژه 670 شهید این شهرستان گفت: از سال 92، با برنامه ریزی های صورت گرفته، یادواره شهدای ورزشکار در سراسر کشور برگزار شده است و سال 94 اولین کنگره شهدای ورزشکار را با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران برگزار کردیم و با همراهی بخش های مرتبط، دومین کنگره سراسری نیز در سال 99 با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و پاسداشت راه و منش شهیدان بزرگوار برگزار خواهیم کرد.

عبدالحمید احمدی افزود: تلاش بر این است برگزاری این یادواره ها علاوه بر تکریم خانواده معزز شهدا باعث ایجاد فضای معنوی و پهلوانی در ورزش کشور شود؛ آنچه نیاز ورزش امروز ماست همین روح پهلوانی و معنوی در فضای ورزش است.

وی بیان کرد: اگر روزگاری فقط یکی دو پهلوان برای نمونه بود اما امروز به برکت جانفشانی شهدای گرانقدرمان هزارن پهلوان ورزشکار داریم که نمونه های عینی و عملی هستند.

در این یادواره مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره به طراحی و تولید نرم افزار معرفی شهدای ورزشکار استان گفت: تا کنون 194 شهید ورزشکار در استان بوشهر شناسایی شده اند. و در حال شناسایی ،تکمیل و تدوین بانک اطلاعاتی از تمامی شهدای ورزشکار استانمان هستیم.

وی افزود: در راستای بزرگداشت نام و مقام شهدای گرانقدر، تمامی سالنها و اماکن ورزشی استان که در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده به نام شهدای همان منطقه نامگزاری شده است.

بهروزیانفرد اظهار داشت: از ابتدای امسال با توجه به کنگره ی سرداران و بیش از دوهزار شهید استان تمام مسابقات و برنامه های ورزشی در سراسر استان تحت عنوان یادواره یک شهید ورزشکار برگزار شده است.

یادواره 64 شهید ورزشکار دشتستان با رونمایی از کتاب پهلوانان دشتستان، تقدیر و اهدا لوح سپاس از خانواده ی شهدا به کار خود پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز