معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان:

وزارت ورزش اهتمام ویژه‌ای به گسترش اخلاق وارزش‌ها به واسطه ورزش دارد/ برپایی رویدادهای ورزش همگانی در سراسر کشور را در برنامه‌هایمان داریم

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۸:۳۴
کد خبر: ۹۳۱۰۷۸
وزارت ورزش اهتمام ویژه‌ای به گسترش اخلاق وارزش‌ها به واسطه ورزش دارد/ برپایی رویدادهای ورزش همگانی در سراسر کشور را در برنامه‌هایمان داریم
دومین روز گردهمایی مسئولین ورزش بانوان استانها و کارشناس بانوان با عنوان رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی با سخنان معاون توسعه ورزش بانوان اغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهین فرهادی زاد در این نشست با مورد توجه قرار دادن اثرات عمیق ورزش در فرهنگ و تعالی ارزش‌های اخلاقی اظهار داشت: ما درسیاست‌های کلان خود در وزارت ورزش و جوانان اهتمام  ویژه ای نسبت به این موضوع داریم که ورزش می‌تواند اخلاق و ارزش‌ها را در جامعه و در میان اقشار مختلف گسترش دهد.

او به ویژگی نشاط افرینی ورزش در جامعه به ویژه برروی بانوان  اشاره کرد و افزود: این مقوله علاوه براینکه زمینه ساز ارتقا سطح سلامتی و تندرستی  در کشور می شود زمینه ساز رونق اقتصادی نیز   است و این مهم باید بطور ویژه ای پیگیری شود.

وی با تاکید بر توسعه ورزش همگانی در جهت ارتقا سطح سلامت بانوان گفت: خوشبختانه در ماههای اخیر در اکثر استانها برنامه پیاده روی عمومی بانوان اجرا شد و درصدد هستیم در کل کشور انجام شود.

 معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور زنان در میادین ورزشی اشاره کرد و توضیح داد : انچه که به عنوان افتخار در میادین ورزشی توسط زنان قهرمان  ورزشکار کشورمان به دست می اید حاصل تلاش هایی است  که در بخش برنامه ریزی ورزش بانوان ، معاونین و نواب رییس فدراسیونهای ورزشی  صورت گرفته است و در واقع موفقیت این ورزشکاران مرهون تلاش این عزیزان هست و جا دارد از انها تقدیر کنم.

وی از حمایتهای وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک ،به ویژه دکتر سلطانی فر ، دکتر صالحی امیری و طاهره طاهریان قدردانی کردو تاکید کرد که برگزاری دوره های اموزشی می تواند زمینه توانمندسازی بیشتر زنان در عرصه های مدیریتی و ورزشی را فراهم کند.

این گردهمایی اموزشی و تخصصی از دهم آذرماه در سالن سلمان فارسی اکادمی ملی المپیک برگزار وتا دوازدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز