محسن طاهری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تعطیلات، لیگ را فرسایشی می‌کند/ سپاهان نیاز به ریکاوری دارد/ حضور هندبال در جام جهانی غیرممکن نیست

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۷:۲۷:۳۸
کد خبر: ۹۳۱۱۲۳
تعطیلات، لیگ را فرسایشی می‌کند/ سپاهان نیاز به ریکاوری دارد/ حضور هندبال در جام جهانی غیرممکن نیست
سرمربی تیم سپاهان گفت: هندبال یک رشته گروهی است و برای موفقیت هم قطعا باید یک تیم هماهنگ با هم باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن طاهری، سرمربی تیم سپاهان، درباره کیفیت لیگ برتر هندبال در فصل جاری در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با وجود اینکه فقط هشت هفته از لیگ سپری شده ولی خوشبختانه بازی‌‌های خوبی را تیم‌ها شاهد بودیم. قطعا اگر همین روند هم ادامه دار باشد رفته رفته سطح فنی مسابقات بهتر هم می‌شود.

او در خصوص تعطیلی ۵۰ روزه لیگ نیز توضیح داد: از ۱۵ آذرماه به دلیل اردوهای تیم ملی تعطیل خواهد شد. درست است که نتایج تیم‌ملی برای مهم و در اولویت قرار دارد اما با این تعطیلات متاسفانه دچار یک لیگ فرسایشی خواهیم شد.

طاهری درباره وضعیت تیم سپاهان نیز گفت: با  توجه به اینکه به تازگی از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برگشتیم تیم نیاز به ریکاوری بیشتری دارد تا دوباره به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شود اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و تلاش می‌کنیم در ادامه بهتر شویم.

سرمربی سپاهان در پایان در پاسخ به سوال که فکر‌ می‌کنید تیم‌ملی چه نتیجه‌ای در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب‌ می‌کند؟ توضیح داد: فدراسیون تاکید کرده که هدف‌شان حضور در رقابت‌های جام‌جهانی است هرچند که کار دشواری به نظر می‌رسد ولی غیر ممکن نیست. هندبال یک رشته گروهی است و برای موفقیت هم قطعا باید یک تیم هماهنگ با هم باشند. متاسفانه ما در اردو با یک گروه تمرین می‌کنیم و در زمین مسابقه با یک گروه دیگر بازی را انجام می‌دهیم در چنین شرایطی قطعا کسب نتیجه سخت خواهد بود. 

نظر شما