بیست و یکمین دوره رقابت های دو ومیدانی قهرمانی پیشکسوتان آسیا؛

ورزشکاران ایران ۵طلا، ۶نقره و ۳برنز در روز نخست به ارمغان آوردند

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۰:۰۷
کد خبر: ۹۳۱۲۳۷
ورزشکاران ایران ۵طلا، ۶نقره و ۳برنز در روز نخست به ارمغان آوردند
5طلا،3نقره و 3برنز حاصل عملکرد ورزشکاران کشورمان درنوبت عصر اولین روز رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به نقل از  روابط عمومی انجمن پیشکسوتان دو ومیدانی ایران عصر امروز در ادامه بیست و یکمین دوره رقابت های دو ومیدانی قهرمانی پیشکسوتان آسیا حاتم آزاد در رقابت ماده ٨٠٠متر رده سنی(٨٠تا٨٤)سال موفق به کسب مدال طلا شد،همچنین صادق مظاهری نیز در ماده ٨٠٠ متر و رده سنی(٣٥تا٤٠)سال با پشت سر گذاشتن رقبای آسیایی خود به مدال طلا دست یافت.

خردمند حیدری دیگر دونده ٨٠٠متری بود که موفق شد در رده سنی (٥٥تا٦٠)سال به دریافت مدال طلا نائل شود.

چهارمین مدال طلای تیم ملی کشورمان توسط غلامرضا غفاری در رقابت ماده پرتاب وزنه رده سنی (٤٥تا٥٠)سال رقم خورد در همین ماده و در رده سنی(٤٠تا٤٥)سال نیز مهدی کاظمی پرتاب گر اهل استان گیلان تیم کشورمان موفق به کسب پنجمین مدال طلا برای دو ومیدانی پیشکسوتان ایران شد.

همچنین سعید محمدی ورزشکار رده سنی (٥٥تا٥٩)سال ماده ٨٠٠متر موفق شد بعد از خردمند حیدری دونده طلایی کشورمان در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره را به دست بیاورد.

حشمت الله سرلک نیز در ماده ٨٠٠ متر و رده سنی(٤٠تا٤٤)سال با فاصله بسیار کم  بعد از ورزشکار ژاپنی به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.

در ادامه این روز از رقابت های پیشکسوتان قهرمانی آسیا علی اکبر مزاریان دونده استقامت ماده ٥٠٠ متر در رده سنی (٥٠تا٥٤)سال موفق به کسب مدال برنز شد.

در ماده ١٠٠متر رده سنی (٣٥تا٣٩)سال مسعود بهرامی دو ومیدانی کار تیم ملی کشورمان موفق شد بعد از رقبای ژاپنی و چینی خود با قرار گرفتن در جایگاه سوم مدال برنز را برگردن بیاویزد.

گفتنی است ورزشکاران کشورمان در نوبت صبح این مسابقات نیز 3 نقره به ارمغان آوردند.

لازم به ذکر است در پایان روز نخست این دوره از رقابت های پیشکسوتان قهرمانی آسیا تیم ملی کشورمان موفق به کسب ٥مدال طلا ٦نقره و ٣برنز شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز