فائزه بیشه‌کلایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تجهیزات ما در سطح مسابقات حرفه‌ای نبود/ پتانسیل قهرمانی در رویدادهای بزرگ‌تر را داریم

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۸:۳۹
کد خبر: ۹۳۱۲۵۳
تجهیزات ما در سطح مسابقات حرفه‌ای نبود/ پتانسیل قهرمانی در رویدادهای بزرگ‌تر را داریم
بانوی موج‌سوار طلایی ایران گفت: تیم اعزامی ایران هم بسیار خوب بود اما چون تجهیزات ما در سطح مسابقات حرفه‌ای نبود، همه ورزشکاران نتوانستند نتیجه مطلوبی کسب کنند. قرار است تخته‌های موج‌سواری را به ایران وارد کنند تا بتوانیم عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فائزه بیشه‌کلایی، عضو تیم ملی موج‌سواری ایران، که موفق به کسب مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا شد طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص این رقابت‌ها بیان کرد: رشته موج‌سواری شاخه‌های زیادی دارد و من در رشته پدل بورد فعالیت می‌کنم. ورزش موج‌سواری فقط سه سال است که وارد ایران شده اما در یک سال و نیم اخیر به سرعت پیشرفت کرده و ورزشکاران زیادی به این رشته روی آوردند. موج‌سواران بسیار خوبی در ایران مخصوصا در شمال و جنوب کشور داریم. رودخانه یا دریا برای انجام تمرینات خوب است، اما تجهیزاتی که این ورزش لازم دارد، گران است و امکانات حرفه‌ای در ایران وجود ندارد. من حدود ۲ سال در این رشته فعالیت دارم و در یک سال و نیم اخیر خیلی جدی و حرفه‌ای موج‌سواری را دنبال کردم. همچنین در اکثر مسابقات کشوری حضور داشتم و روی سکو رفتم.

وی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا سطح بسیار بالایی داشت، در ابتدا تعداد بانوان بیشتر بود اما یک‌سری خط خوردند و عده‌ای شرایط حضور نداشتند، در نهایت اسم من برای اعزام رد شد. کشور چین در این رقابت‌ها واقعا حرفه‌ای ظاهر شد و همه را غافلگیر کرد. تیم اعزامی ایران هم بسیار خوب بود اما چون تجهیزات ما در سطح مسابقات حرفه‌ای نبود، همه ورزشکاران نتوانستند نتیجه مطلوبی کسب کنند. قرار است تخته‌های موج‌سواری را به ایران وارد کنند تا بتوانیم عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

بیشه‌کلایی اظهار داشت: رشته موج‌سواری به تازگی المپیکی شده است و من هم مانند ورزشکاران دیگر دوست دارم در این رویداد بزرگ حضور داشته باشم اما لازم است که بیشتر حمایت شویم‌. تا به حال که کسب مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا بازخورد بسیار خوبی داشته است. ان‌شاالله همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در مسابقات جهانی و المپیک هم حضور داشته باشیم و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم.

بانوی موج‌سوار طلایی ایران در پایان گفت: ورزشکاران ایرانی واقعا پتانسیل پیشرفت در این رشته را دارند و استعدادهای بسیار عالی در کشور داریم‌ با این‌که امکانات کم است، بچه‌ها با انگیزه تلاش می‌‌کنند. اگر این شرایط سازماندهی شود، می‌توانیم در رقابت‌های بزرگ‌تر هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز