پیش‌بینی انصاری‌فرد از دو اتفاق مهم؛

مدیرعامل پرسپولیس همه فوتبالی‌ها را غافلگیر کرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۶:۲۶:۵۳
کد خبر: ۹۳۱۲۹۱
مدیرعامل پرسپولیس همه فوتبالی‌ها را غافلگیر کرد
محمدحسن انصاری فرد اعلام کرد به زودی خبر مهمی درخصوص برانکو به هواداران پرسپولیس خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسن انصاری فرد شب گذشته با حضور در برنامه لیگ برتر درخصوص شرایط سرخپوشان در لیگ و برخی موضوعات دیگر صحبت کرد.

انصاری فرد درخصوص شکایت برانکو از پرسپولیس گفت: ما می‌دانیم که هواداران پرسپولیس چقدر به این مربی علاقه دارند و همچنین می دانیم که برانکو زحمات زیادی را برای پرسپولیس کشیده و توانسته 7 جام را برای سرخپوشان به ارمغان بیاورد. تمام سعی ما این است که با برانکو به توافق برسیم و به شکل خیلی دوستانه رضایت این مربی را جلب کنیم. ما نیز می‌توانستیم به خاطر لغو قرارداد یک طرفه توسط این مربی از او شکایت کنیم ولی این کار را نکردیم چون برای این شخص احترام قائل هستیم. می‌خواهیم بدون واسطه با برانکو مذاکره کنیم تا بتوانیم رضایت او را جلب نماییم.

وی در ادامه با اشاره به مذاکره با این مربی کروات برای هدایت تیم ملی اظهار داشت: شنیده‌ام که توافقات لازم بین برانکو و فدراسیون فوتبال صورت گرفته و این مربی می خواهد هدایت تیم ملی را قبول کند.

انصاری‌فرد همچنین در این برنامه خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: به زودی خبرهای خوبی از سوی برانکو برای باشگاه پرسپولیس و هواداران خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز