امروز انجام شد؛

پیام تبریک مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به مناسبت روز جهانی معلولان

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۸:۰۴
کد خبر: ۹۳۱۳۷۹
پیام تبریک مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به مناسبت روز جهانی معلولان
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران و رسیدگی به امور افراد دارای معلولیت در پیامی 12 آذر (3 دسامبر) روز جهانی معلولان را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران و رسیدگی به امور افراد دارای معلولیت در پیامی 12 آذر (3 دسامبر) روز جهانی معلولان را تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

«معلولیت به معنی محرومیت نیست، بلکه ویژگی متفاوتی است که از روی حکمتِ آفریدگار هستی در خلقت برخی از انسان‌ها نهاده شده است.

روز جهانی معلولان فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تجارب و توانایی¬های همنوعانی که علیرغم محدودیت¬های جسمیو موانع اجتماعی، با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و اراده¬ای پولادین و با خودباوری،‌تلاش و جدیت و اعتقاد قلبی به حقیقتِ خواستن توانستن است، برای تحقق استعدادها و پویایی هرچه بیشتر و کارآمدی حیات خویش تلاشی مضاعف نموده و شور زیستن را در پیکره جامعه می¬دمند و سرافرازانه در عرصه¬های گوناگون اجتماع ایفای نقش می¬نمایند.

امروزه معلولان در عرصه ورزش با تکیه بر نیروی ایمان و بهره¬گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته¬اند در مسیر رشد و شکوفایی و کمک به بالندگی ورزش کشور و افتخارآفرینی در میادین مختلف ورزشی گام¬های مؤثری بردارند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این روز مبارک به کلیه همکاران محترم معلول در وزارت ورزش و جوانان به ویژه 120 هزار نفر ورزشکار معلول در حوزه¬های همگانی و قهرمانی و خانواده¬های صبور آنان، امیدوارم عزیزان دارای معلولیت در کنار سایر افراد جامعه، زندگی را با آرامش و بالندگی در عرصه¬های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی تجربه نمایند.

به امید آینده‌ای که با تلاش و همیاری در کنار همدیگر، در راستای شعار سال روز جهانی معلولیت تحت عنوان «ارتقای مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار»سالی پر ازرشد و شکوفایی همه استعدادها داشته باشیم و هیچ فرد دارای معلولیت، بدون حمایت و تنها نماند.

سید قاسم قاسمی 

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران و رسیدگی به امور افراد دارای معلولیت»

شایان ذکر است امروز 12 آذر مصادف با روز جهانی معلولان، تعدادی از همکاران معلول در وزارت ورزش و جوانان به نمایندگی از جامعه معلولین عرصه ورزش با مقام عالی وزارت و معاونان ایشان دیدار خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز