حضور سرمربی تیم امید در فدراسیون فوتبال تایلند

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۷:۰۰
کد خبر: ۹۳۱۵۸۵
حضور سرمربی تیم امید در فدراسیون فوتبال تایلند
حمید استیلی و میرشاد ماجدی صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال تایلند در بانکوک حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی سرمربی تیم المپیک با همراهی میرشاد ماجدی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال صبح امروز در محل ساختمان فدراسیون فوتبال تایلند در بانکوک حضور یافتند.

استیلی در این خصوص گفت:صبح امروز در فدراسیون تایلند با اعضای کمیته برگزاری مسابقات دیدار کردیم و مذاکرات بسیار خوبی در خصوص شرایط سفر تیم به این کشور انجام شد.

سرمربی تیم امید اضافه کرد:نمایندگان فدراسیون فوتبال کره جنوبی هم که یکی از حریفان ما است در بانکوک حضور دارند و در حال بررسی شرایط میزبانی تایلند و انجام هماهنگی های لازم جهت سفر تیم المپیک کره به این کشور هستند. ما هم در همین راستا مذاکرات بسیار خوبی با مسئولین فدراسیون تایلند داشتیم. موضوع تسهیل ورود اعضای تیم به فرودگاه بانکوک ، هماهنگی سفر داخلی به منطقه سونگلا ، همچنین شرایط زمین های تمرین و مسابقه هم مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فدراسیون فوتبال تایلند حداکثر همکاری ممکن را با تیم ما داشته باشد.

گفتنی است استیلی و ماجدی به منظور بررسی وضعیت استادیوم سونگلا و زمین های تمرینی این شهر که میزبان بازی های گروه سوم مرحله مقدماتی خواهد بود بانکوک را ترک خواهند کرد و در سفر به شهر میزبان بازی ها کلیه شرایط اقامتی همچنین امکانات آماده سازی و تمرینی را مورد بررسی قرار می دهند.

نظر شما