مریم فرعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مصدومیت، من را در دنیای قهرمانی عقب انداخت/ شانس کسب سهمیه در بخش تیمی کم است

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۱:۵۲
کد خبر: ۹۳۱۶۳۶
مصدومیت، من را در دنیای قهرمانی عقب انداخت/ شانس کسب سهمیه در بخش تیمی کم است
قهرمان مرحله سوم تور تنیس روی میز بانوان ایران گفت: تمریناتم را از خیلی وقت پیش شروع کردم اما در این دو هفته آخر با تمام توانم تمرین می‌کنم تا بتوانم در ترکیب اصلی تیم ملی باشم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مریم فرعی، قهرمان مرحله سوم تور تنیس روی میز بانوان ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و همه بازیکنان برتر و رنکینگ‌های بالای ایران با آمادگی بسیار خوبی حضور داشتند، فقط ندا شهسواری در این تورنمنت شرکت نکرده بود، همین موضوع باعث شد تا سطح مسابقات بسیار بالا باشد. من سه سال پیش در رده سنی جوانان و نوجوانان اول بودم اما مصدومیتی که داشتم، کمی من را عقب انداخت. پس از گذشت سه سال، امسال هم تمریناتم را خیلی جدی‌تر دنبال کنم و هم با آمادگی کامل در مسابقات ظاهر شدم.

وی افزود: در هر سه مرحله تور ایران مقام آوردم، کم‌کم پیشرفت کردم تا در آخرین مرحله این تور توانستم بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را با حضور رنکینگ‌های برتر ایران از آن خود کنم.

فرعی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی 25 آبان ماه برگزار خواهد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم موفق باشم. من تمریناتم را از خیلی وقت پیش شروع کردم اما در این دو هفته آخر با تمام توانم تمرین می‌کنم تا بتوانم عضو ترکیب اصلی تیم ملی بشوم.

قهرمان مرحله سوم تور تنیس روی میز بانوان ایران در پایان گفت: تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در بخش تیمی برای کسب سهمیه المپیک بازی نمی‌کنند، چون اختلاف زیادی دارند و شانس کسب سهمیه در بخش تیمی خیلی کم است، فقط آقایان برای کسب سهمیه تیمی به مسابقات اعزام می‌شوند. اما در بخش انفرادی ما در دو دوره گذشته توانستیم کسب سهمیه کنیم. ندا شهسواری تا به حال توانسته سهمیه حضور در دو دوره المپیک تابستانی را به دست بیاورد. خیلی خوش‌بین هستیم که بتوانیم جواز حضور در المپیک 2020 توکیو را نیز بگیریم. همه ورزشکاران آمادگی بالایی دارند و مسابقات، تمرینات و اردوها باعث شده پیشرفت خوبی داشته باشند. امیدوارم ابتدا بتوانیم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جزو 2 نفر برتر باشم چون فقط دو نفر برتر برای اعزام به مسابقات انتخاب می‌شوند، پس از آن خرداد ماه برای کسب جواز حضور در المپیک تلاش کنم.

نظر شما