زهرا نعمتی به مناسبت روز جهانی معلولین:

ورزش بهترین راه شکست معلولیت است

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۵:۲۰
کد خبر: ۹۳۱۶۷۱
ورزش بهترین راه شکست معلولیت است
قهرمان پارالمپیکی تیر و کمان کشورمان پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی معلولین گفت: خوشحالم افراد دارای ویژگی‌های خاص در کشور ما با ورزش امیدبخش و الهام بخش جامعه هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیکی تیر و کمان کشورمان پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی معلولین در گفتگویی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم این‌گونه دیدارها ادامه‌دار باشد و ورزشکاران معلول ما بتوانند خواسته‌های خود را مستقیم به وزیر ورزش بگویند.

ورزشکار پارالمپیکی کشورمان ادامه داد: قطعا این دیدارها برای حل مشکلات تاثیرگذار است چرا که وزیر ورزش نگاه خاصی به ورزش معلولین دارند و قول‌هایی داده شد که در آینده از طریق تشکیل کمیته‌هایی برای افراد دارای معلولیت تصمیم‌های مهم‌تر و بهتری گرفته شود.

وی افزود: من هیچ‌وقت در تمام ادوار ورزشم به کسی قول مدال ندادم اما همیشه قول دادم بیشترین تلاشم را بکنم چرا که همه ما بهترین روزهای عمر، انرژی و وقتمان را برای ورزش میگذاریم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. سهمیه پارالمپیک را گرفته‌ام و برای المپیک هم بسیار امیدوارم که سهمیه تیمی را در تیر و کمان با هم تیمی‌هایم سال آینده در مسابقات جهانی آلمان بگیریم.

نعمتی در پایان به مناسبت روز جهانی معلولین گفت: هرگز تسلیم معلولیت نشوید. من اسمش را معلولیت نمیگذارم چون شما دارای ویژگی‌های خاص هستید و من خوشحالم افراد دارای ویژگی‌های خاص در کشور ما با ورزش امیدبخش و الهام بخش جامعه هستند. در واقع ورزش بهترین راه شکست معلولیت همین ورزش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز