در جلسه رئیس فدراسیون با تیم‌ ملی؛

تلاش والیبال ایران برای صعود به المپیک رسما آغاز شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۱:۵۹
کد خبر: ۹۳۲۰۴۷
تلاش والیبال ایران برای صعود به المپیک رسما آغاز شد
رییس فدراسیون والیبال،امروز (سه‌شنبه 13 آذر) جلسه‌ای را با کادر فنی و بازیکنان تیم‌ملی برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال پس از کسب رای اعتماد مجمع انتخاباتی و در بدو دوره ریاست خود، حضور تیم ملی والیبال در المپیک و موفقیت در مسابقات انتخابی این رقابت‌ها را از اصلی‌ترین اهداف فدراسیون خواند. پس از آن، ایگور کولاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال، راهی ایران شد تا برنامه‌های خود جهت عملکرد هر چه بهتر تیم ملی را با رییس فدراسیون در میان بگذارد. با جمع‌بندی هدفمند، اردوی تیم ملی والیبال ایران به منظور حضور هر چه قدرتمندتر در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو از امروز در محل فدراسیون والیبال آغاز شد.

پیش از شروع اردوی تیم ملی، در نشستی صمیمانه میان محمدرضا داورزنی، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی، اهداف و چشم‌اندازهای تعیین شده یک بار دیگر میان اعضا مرور شد.

رییس فدراسیون والیبال با بسیار مهم خواندن این رقابت‌ها، حضور در المپیک را از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اتفاقات والیبال ایران در سال آتی خواند و از بازیکنان خواست تا با نهایت جدیت و انگیزه برای کسب این مهم، تمرینات خود را آغاز و پیگیری کنند تا مایه خوشحالی مردم ایران شوند.

در ادامه ایگور کولاکویچ نیز با تشکر از داورزنی به جهت ترغیب بازیکنان و فراهم ساختن شرایط مساعد روحی جهت آغاز تمرینات، تاکید کرد اولویت اول تیم ملی، مسابقات انتخابی المپیک است و بازیکنان باید با تمام توان و تمرکز در اردو حاضر شوند تا بتوانیم موفقیت لازم را کسب کرده و به المپیک صعود کنیم.

پس از این جلسه دوستانه، بازیکنان به محل تمرینات رفتند و به طور رسمی تلاش والیبال ایران جهت کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو آغاز شد.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک در آسیا، 17 تا 22 دی ماه سال جاری در جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های چین، قزاقستان و چین‌تایپه همگروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز