حیدرعلی کامیاب مطرح کرد:

مشارکت بخش خصوصی از ابتدای دولت تدبیر و امید مطرح شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۰:۲۱
کد خبر: ۹۳۲۱۳۷
مشارکت بخش خصوصی از ابتدای دولت تدبیر و امید مطرح شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: دستگاه های نظارتی به موضوع واگذاری ها به بخش خصوصی حساس هستند و امیدوارم این گردهمایی موجب شود مشکلات در این موضوع رفع و برونسپاری ها به صورت قانونی و بدون مشکل صورت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حیدرعلی کامیاب در حاشیه گردهمایی مدیران کل استانی با حوزه معاونت مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان که امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، گفت: با توجه به این که موضوع مشارکت بخش خصوصی از ابتدای دولت تدبیر و امید مطرح شد و در لایحه بودجه کل کشور هم به صراحت به واگذاری بخش بزرگی از پروژه های ورزشی اشاره شده، دستورالعمل های زیادی در طول این چند سال تهیه و ابلاغ شد و این کارگاه برای پاسخ به سوالات و شبهات و نحوه کار لازم و ضروری بود.

 وی با ابراز رضایت از این گردهمایی افزود: کار خوب وزارت ورزش این بود که این نشست با حضور میهمانانی از سازمان برنامه ریزی، قوه قضائیه و دیوان محاسبات برگزار شد و با حضور این دوستان شفاف سازی در مورد چگونگی کار با بخش خصوصی صورت گرفت و سوالات و ابهامات برطرف شد.

کامیاب با بیان این که دستگاه های نظارتی به موضوع واگذاری ها به بخش خصوصی حساس هستند افزود: امیدوارم این گردهمایی موجب شود مشکلات در این موضوع رفع و برونسپاری ها به صورت قانونی و بدون مشکل صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز