مصطفی سلیمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نفت مسجد سلیمان مشکلات مالی زیادی دارد/ هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیست!

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۱:۰۲
کد خبر: ۹۳۲۲۳۰
نفت مسجد سلیمان مشکلات مالی زیادی دارد/ هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیست!
نماینده باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: جام حذفی همیشه آبستن حوادث زیادی است و مطمئنا ما هم با هرچه در توان داریم، می‌جنگیم. اما مسئله اصلی این است که تیم ما میزبانی در مسابقات آسیایی را ندارد و اگر این سهمیه را کسب کنیم، با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مصطفی سلیمانی نماینده باشگاه نفت مسجد سلیمان طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی فوتبال بیان کرد: قرعه کشی خیلی خوب برگزار شد و خوشبختانه قرعه ما با تیم شاهین شهرداری بوشهر خورد که نسبتا خوب بود. میزبان بازی هم ما هستیم، در واقع تمام شرایط همان چیزی شد که می‌خواستیم‌. امیدواریم بتوانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم. از روزی که ما تیم را بستیم و فعالیت خود را شروع کردیم، ابتدای فصل دنبال کسب سهمیه، قهرمانی یا حتی قهرمانی جام حذفی نبودیم. جام حذفی همیشه آبستن حوادث زیادی است و مطمئنا ما هم با هرچه در توان داریم، می‌جنگیم. اما مسئله اصلی این است که تیم ما میزبانی در مسابقات آسیایی را ندارد و اگر این سهمیه را کسب کنیم، با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی افزود: همین الان از لحاظ بودجه‌ای به مشکل برخوردیم و شرکت نفت هیچ گونه کمکی به تیم ما نمی‌کند. مدیرعامل تیم ما خیلی زحمت می‌کشد و همراه هیات مدیره از اعتباراتی که به‌دست می‌آورند، تیم را اداره می‌کنند. مشکلات زیادی وجود دارد که با آن دست و پنجه نرم می کنیم و هدف ما کسب سهمیه در لیگ نیست.

سلیمانی اظهار داشت: از نظر ورزشگاه مشکلی نداریم و بازی‌ها به نحو احسن در زمین ما برگزار می‌شود. برای اقامت هم هتل وجود ندارد اما چندین کاروان‌سرا داریم که چیزی از هتل کم ندارند، آن‌جا از مهمانان خود پذیرایی می‌کنیم. بازی مهمی را در پیش داریم، امیدوارم این بازی هم ببریم و با امتیاز خوب جزو 5 تیم اول قرار بگیریم. انشاالله در آستانه دوم دی ماه هواداران به ورزشگاه بیایند و مثل همیشه تیم را حمایت کنند تا بتوانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم و جام حذفی را ببریم.

وکیل علیرضا بیرانوند در پایان در مورد او گفت: بیرانوند خیلی تلاش کرد و زحمات زیادی کشید. فوتبال همین است، ممکن بود مرد سال بشود که این اتفاق نیفتاد و انتخاب نشد. از این بابت نگرانی و گله‌ای نداریم اما پیش از این نباید یک سری اتفاقات رخ می‌داد. برخی این مسئله را مطرح می‌کنند که امسال اکرم عفیف قهرمان آسیا شد، اما سال قبل که عبدالکریم حسن قهرمان شد، بیرانوند با تیم به فینال آسیا رفت، در جام جهانی خوش درخشید و با پرسپولیس قهرمان لیگ، جام حذفی و سوپرجام شد. آیا سال گذشته هم این ایرادات را وارد می‌کردند؟ به هر حال کسب جایزه عنوان مرد سال، تنها وابسته به خود بازیکن نیست، باید یک سری لابی‌هایی صورت بگیرد. اما ما در این زمینه ضعیف عمل کردیم، اتفاقی است که افتاده انشاالله سال‌های بعد با تلاش بیشتر بتواند جایزه را کسب کند.

نظر شما