نساجی ۲-۲ سپاهان؛

صدرنشینی، هدیه قلعه‌نویی به استقلالی‌ها/ سپاهان از شکست گریخت

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۵:۵۶
کد خبر: ۹۳۲۵۲۳
صدرنشینی، هدیه قلعه‌نویی به استقلالی‌ها/ سپاهان از شکست گریخت
تیم سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل نساجی متوقف شد و صدر جدول را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم نساجی و سپاهان به مصاف هم رفتند.

درحالی که این بازی در زمین نساجی برگزار می‌شد ولی مهاجری و شاگردانش در ابتدای نیمه اول غافلگیر شدند و گل زودهنگام امید نورافکن در دقیقه 2 همه معادلات را برای نساجی به هم ریخت. هرچه از بازی گذشت تیم نساجی بیشتر توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد و چند موقعیت را روی دروازه سپاهان ایجاد کرد. این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر سفر به سود زردپوشان اصفهان به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تیم نساجی مازندران فشار خود را روی دروازه پیام نیازمند بیشتر کرد تا اینکه محمد عباس‌زاده روی پاس مجتبی ممشکلی با یک ضربه زیبا توانست گل تساوی را به ثمر برساند. حملات شاگردان مهاجری ادامه داشت تا این‌که مجتبی ممشلی، بازیکن تعویضی نساجی، در دقیقه 66 گل دوم را به ثمر رساند. خوشحالی نساجی‌ها زیاد طول نکشید و محمدرضا مهدی‌زاده در دقیقه 69 و در یک موقعیت مشکوک به آفساید گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه بازی دو تیم صاحب چند موقعیت شدند. این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. تیم سپاهان با این تساوی صدر جدول را از دست داد و به رده دوم جدول رسید.

نظر شما