عبدالحمید احمدی؛

خیرین ورزشیار سهم قابل توجهی در توسعه زیر ساخت‌ها دارند

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۸:۳۰
کد خبر: ۹۳۲۶۹۴
خیرین ورزشیار سهم قابل توجهی در توسعه زیر ساخت‌ها دارند
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شکوه پیوند گفت: خیرین ورزشیار سهم قابل توجهی در توسعه زیرساخت ها دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی،  معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانیوزارت ورزش و جوانان با اشاره به جایگاه خیرین در نزد خداوند که در آیاتی از قرآن کریم نیز مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در جمع کسانی هستم که نزد خداوند ارزشی ویژه دارند.

وی در ادامه به بیان مواردی در خصوص ویژگی های غنی علمی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی استان خراسان جنوبی پرداخت و گفت: خراسان جنوبی، استانی پرآوازه در حوزه فرهنگ، هنر و دارای اندیشمندانی صاحب نام است.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: سخت کوشی و پرتلاشی مردمان این استان از نکاتی است که نمی توان به سادگی از آن گذشت که امیدوارم بتوانیم با تعامل نسبت به رفع برخی مشکلات این مردم شریف در بخش زیر ساخت های ورزشی قدم های موثری برداریم.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که در سال های گذشته خیرین ورزشیار در تکمیل، بازسازی و احداث فضاهای ورزشی کارهای بزرگی انجام داده اند.

احمدی افزود: ما در وزارت ورزش و جوانان در جمع مان خیرین بزرگواری از سراسر کشور داریم که مسئولیت های سنگینی را می پذیرند و در ساخت اماکن ورزشی این وزارتخانه را یاری می کنند و معاونت امور حقوقی مجلس و استان ها سالانه آیینی را با حضور خیرین برگزار می کند تا از تلاش های این بزرگواران قدردانی کند.

او همچنین پتانسیل های ورزشی استان خراسان جنوبی را مورد توجه قرار داد و از نجمه خدمتی که در جمع خیرین ورزشیار خراسان جنوبی در نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شکوه پیوند حضور داشت به عنوان نخستین  بانویی که سهمیه المپیک را کسب کرد نام برد برای این بانوی تیرانداز و همه ورزشکاران کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما