عباس علایی‌مقدم در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سرما‌ی هوا باعث مصدومیت‌های علیپور شده است/ محیطی آرام برای تمرینات ملی‌پوش سنگنوردی فراهم می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۲:۵۹
کد خبر: ۹۳۲۷۳۵
سرما‌ی هوا باعث مصدومیت‌های علیپور شده است/ محیطی آرام برای تمرینات ملی‌پوش سنگنوردی فراهم می‌کنیم
رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: رضا علیپور در محیطی روباز تمرین می‌کند، سرما هوا و مشکلات دیگری وجود دارد که باعث آسیب‌دیدگی شده است. شاید هم مصدومیت‌هایی که در این مدت داشته، باعث شده نتواند نتیجه خوب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا علیپور، سریع‌‌ترین مرد عمودی جهان که در چند مسابقه اخیر خود نتوانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد، دلیل این اتفاق را بیشتر مشکلات محل تمرین خود می‌داند‌. عباس علایی‌مقدم، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص احداث سالن سرپوشیده مناسب برای تمرینات علیپور بیان کرد: رضا علیپور از محل تمرینات خود گله‌هایی دارد که کاملا درست است. او در محیطی روباز تمرین می‌کند، سرما هوا و مشکلات دیگری وجود دارد که باعث آسیب‌دیدگی شده است. شاید هم این مصدومیت‌هایی که در این مدت داشته، باعث شده نتواند نتیجه خوب بگیرد.

وی افزود: ما به دستور مقام عالی وزارت، یک سالن سنگنوردی نیمه‌کاره‌ای داریم که برای آن پیمانکار گرفتیم و در حال حاضر مشغول کار در این محل هستند‌. امیدواریم اعتبارات تخصیص پیدا کند و به محض پرداخت اعتبارات این پروژه را تکمیل خواهیم کرد.

علایی‌مقدم اظهار داشت: باتوجه به جایگاهی که این رشته در استان قزوین دارد، سالن اختصاصی سنگنوردی حق این استان است. تاجایی درتوان ما و مسئولین شهری بوده کمک کردیم، مثلا ماشینی که سال‌های گذشته قول آن را داده بودند، مبلغش را پرداخت کردند یا ما اعتباراتی را برای او لحاظ کردیم‌. در نشستی که با رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون تدارک دیدیم، بسیاری از مشکلات او برطرف شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان گفت: تلاش ما این است که، محیطی آرام برای او فراهم و مشکلاتش را برطرف کنیم تا بتواند، مثل همیشه به تمرینات خود برسد‌‌. سال گذشته و امسال ما مبالغی را به او کمک کردیم و پاداش بازی‌های آسیایی او را در استان دادیم. هزینه اردوها و اعزام‌ها را هم به او پرداخت کردیم و چون این توصیه شخص خود وزیر است. تلاش همه ما، کمیته المپیک، وزارت و فدراسیون این است که بتوانیم حداقل‌ها را برای علیپور تهیه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز