انصاف را اول شما باید رعایت کنید، بعد رسانه‌ها؛

واکنش باشگاه نساجی به اظهارات مدیرعامل سپاهان

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۱:۲۱
کد خبر: ۹۳۳۲۱۹
واکنش باشگاه نساجی به اظهارات مدیرعامل سپاهان
باشگاه نساجی در واکنش به اظهارات مدیرعامل سپاهان گفت: آقای تابش! نصف امکانات شما را داشتیم ورزشگاهی بهتر از نقش جهان می‌ساختیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ باشگاه نساجی مازندران با صدور بیانیه‌ای به اظهارات مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان، در برخی رسانه‌ها واکنش نشان داد.

دراین بیانیه آمده است: «امروز و چند روز پس از اتمام بازی جذاب، دیدنی و تماشاگرپسند نساجی مازندران و سپاهان شاهد اظهارات عجیب و تأسف برانگیزی از سوی مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه اصفهانی بودیم.

وی گفته است چمن ورزشگاه شهید وطنی را حتی نمی‌توان گفت مصنوعی است، دوستان ما در باشگاه نساجی باید فکری به حال این زمین کنند، خود نساجی هم در آنجا تمرین نمی‌کند و امیدوارم به‌خاطر این بازی، مصدومان جدیدی نداشته باشیم.

به مسعود تابش باید بگوئیم حق با شماست، امروز حق دارید امکانات نقش جهان اصفهان را به رخ مردم فوتبال‌دوست، شریف و بی‌ادعای قائم‌شهر و مازندران و هواداران نساجی بکشید.

سا‌ل‌هاست همه امکانات و بودجه دولتی فوتبال در اختیار امثال شما و تیم‌های اصفهانی به‌ویژه سپاهان بوده است.

امروز شما باید هم استادیوم وطنی را به سخره بگیرید، چون درکی از کمبود امکانات نداشته و ندارید اما حتم بدانید اگر ما هم در قائم‌شهر و استان پراستعداد مازندران نصف امکانات شما را در اختیار داشتیم، ورزشگاهی بهتر و بزرگ‌تر از نقش جهان می‌ساختیم.

اگر بودجه دولتی به اندازه نصف سپاهان به نساجی و هوادارانش تعلق می‌گرفت حتم بدانید ما هم می‌توانستیم مدعی باشیم ولی نه پرادعا!

درسال‌های اخیر همه شهرها و استان‌ها دارای استادیوم باکیفیت و استاندارد دولتی شده‌اند اما سهم استان پهناور و سرسبز مازندران به مراتب کمتر از برخی استان‌ها ازجمله اصفهان بوده است.

اعتراضی هم نداریم و اتفاقاً خوشحالیم که همه شهرها و استان‌ها دارای ورزشگاه‌های استاندارد و بزرگ شده‌اند اما آقای تابش شما که رسانه‌ها را دعوت به رعایت انصاف می‌کنید، آیا خودتان انصاف را رعایت کرده‌اید؟

باشگاه نساجی مازندران توسط بخش خصوصی و توسط دو مالک تنها و بی‌ادعا اداره می‌شود، خبری هم از کمک‌های بی‌دریغ دولتی و ریخت و پاش در باشگاه نساجی نیست اما حداقل ما انصاف داریم، به تیم‌های رقیب (با هر امکاناتی)، رسانه‌ها، داوران و همه اهالی فوتبال احترام می‌گذاریم.

شما اگر انصاف داشتید، به‌جای زیرسوال بردن عملکرد رسانه‌ها و داوران و برشمردن اشتباهات داوری علیه تیم خودتان، از اشتباهات سهوی داوری به ضرر حریف و گل آفساید سپاهان به نساجی هم سخن می‌گفتید.

آیا اشتباهات داوری فقط علیه تیم شما بوده است؟ نساجی متضرر نشد؟ ما به رسم مهمان‌نوازی و به‌رغم خوردن گل آفساید که همه کارشناسان داوری متفق‌القول آن را تأیید کردند، سکوت کردیم اما به‌نظر می‌رسد خوبی که از حد بگذرد و ... .

باری، سکوت کردیم اما بی‌احترامی دیدیم، این گفتار و اظهارات سخیف هم بی‌احترامی به تیم ریشه‌دار نساجی است و هم هواداران مهمان‌نواز این تیم در قائم‌شهر و مازندران که نهایت محبت و مهربانی را درحق سپاهان و اعضای آن روا داشتند.

البته شما که تشریف نداشتید! بگذریم، به احترام رفاقت و دوستی‌های مشترک دو روزی سکوت کردیم بلکه امثال تابش خجالت کشیده و بس کنند اما زهی خیال باطل! و مجبور شدیم برخلاف میل باطنی جواب مدیرعامل سپاهان و صحبت‌های مضحکش را بدهیم که توهین مستقیم به فوتبال قائم‌شهر و مردم مازندران بود که امروز مهد فوتبال ایران است.

امید می‌رود مدیران فوتبال کشور قبل از اظهار نظرات عجولانه، اول کمی فکر کنند و بعد حرف بزنند تا انصاف و عدالت را رعایت کرده باشند.

هر چند از چنین مدیرانی با چنان تفکراتی انتظار فکر کردن و بعد سخن گفتن، انتظار بیهوده‌ای است."

نظر شما