علیرضا سهرابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پخش مسابقات اسپانسرها را جذب ورزش می‌کند/ حق پخش تلویزیونی باعث می‌شود ورزش رنگ و بوی حرفه‌ای بگیرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۸:۴۹
کد خبر: ۹۳۴۰۶۶
پخش مسابقات اسپانسرها را جذب ورزش می‌کند/ حق پخش تلویزیونی باعث می‌شود ورزش رنگ و بوی حرفه‌ای بگیرد
رییس فدراسیون قایقرانی ایران گفت: اکثر حامیان مالی می‌خواهند شناخته شوند، تبلیغات داشته باشند و به عنوان یک اسپانسر اسمی از آن‌ها برده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی به مجموعه ورزش کشور بیان کرد: این‌که صدا و سیما بتواند پخش تلویزیونی را برای همه رشته‌ها در نظر بگیرد، کار بسیار عالی است که به شناساندن رشته کمک بزرگی می‌کند و باعث می‌شود ورزش رنگ و بوی حرفه‌ای به خود بگیرد. اگر این کار انجام شود، صددرصد وزارت ورزش باتوجه به این‌که 50% سهم ورزش را، بین فدراسیون‌های مربوطه تقسیم می‌کند، فدراسیون‌های ورزشی جز فوتبال که حق پخش متفاوت‌تری دارد، پولی برای پخش مسابقات خود پرداخت نمی‌کنند.

وی افزود: این لایحه کمک زیادی می‌تواند به جامعه ورزش بکند. برای این‌که رشته‌های ورزشی مختلف خود را برای المپیک، بازی‌های آسیایی و جام جهانی آماده کنند، نیازمند منابع مالی هستند که اعتبارات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کفاف این کار را نمی‌دهد.

سهرابیان اظهار داشت: باحضور حامیان مالی که باتوجه به پخش مسابقات جذب رشته‌های ورزشی مختلف می‌شوند، می‌تواند نقش موثری داشته باشد و به فدراسیون‌ها کمک کند تا ورزشکاران خود را حمایت کنند تا نتایج بهتری بگیرند. علاوه بر این پخش مسابقات ورزشی باعث می‌شود، اسپانسرهای بیشتری مایل به همکاری با فدراسیون‌های منهای فوتبال باشند.

رییس فدراسیون قایقرانی ایران در پایان گفت: تا امروز خیلی از حامیان مالی بدون توقع و چشم داشتی جامعه ورزشی را حمایت کردند. حتی یکی از اسپانسرهای ما تیم ملی روئینگ را برای حضور مسابقات کاپ آسیایی تایلند بدون این‌که اسمی از او باشد، حمایت کرد. بالاخره کسانی هم پیدا می‌شوند، که ناشناس بخواهند به ورزش کمک کنند. اما اکثر حامیان مالی می‌خواهند شناخته شوند، تبلیغات داشته باشند و به عنوان یک اسپانسر اسمی از آن‌ها برده شود. باوجود این لایحه صددرصد حامیان مالی بیشتر جذب ورزش می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز