رامین طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش وزارت ورزش برای پرداخت حق پخش تلویزیونی به فدراسیون‌ها ستودنی است/ همانقدر که از نظر فنی در بسکتبال رشد داشتیم در زیرساخت‌ها عقب ماندیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۸:۲۵
کد خبر: ۹۳۵۶۲۶
تلاش وزارت ورزش برای پرداخت حق پخش تلویزیونی به فدراسیون‌ها ستودنی است/ همانقدر که از نظر فنی در بسکتبال رشد داشتیم در زیرساخت‌ها عقب ماندیم
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: با واریز حق پخش تلویزیونی مشکلات مالی که یکی بزرگ‌ترین معظلات فدراسیون‌هاست حل می‌شود چون که دیگر مانند سابق درگیر جذب اسپانسر و یا ... نخواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، براساس لایحه‌ بودجه دولت پول حاصل از درآمد تبلیغات در حین پخش مسابقات ورزشی به صورت مساوی بین صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان توزیع خواهد شد.

رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال در این خصوص در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در تمام دنیا اصل درآمد فدراسیون‌ها از طریق حق پخش تلویزیونی تامین می‌شود چرا که فدراسیون‌ها هستند که برنامه ورزشی تولید می‌کنند. در لایجه جدید چیزی که گفته شده  و امیدوارم اجرایی هم شود اختصاص این درآمد به فدراسیون‌هاست.

او ادامه داد: بی‌شک وزارت ورزش برای تحقق این قانون تلاش زیادی انجام داده است و فکر می‌کنم فرصت بسیار مناسبی است که بتوانیم یک تحول بزرگی را در ورزش ایران شاهد باشیم. قطعا با واریز این درآمد مشکلات مالی که یکی بزرگ‌ترین معظلات فدراسیون‌هاست حل می‌شود چون که دیگر مانند سابق درگیر جذب اسپانسر و یا ... نخواهیم بود.

رییس فدراسیون بسکتبال افزود: از طرفی وقتی این مبلغ به حساب فدراسیون واریز شود ما می‌توانیم با پرداخت بخشی از آن به باشگاه‌ها تیم‌های خوبی را در لیگ داشته باشیم. باشگاه‌هایی که مدام به دلیل مشکلات مالی که دارند و از تیمداری فاصله می‌گرند قطعا می‌توانند به ثبات برسند.

طباطبایی در پایان درباره سالن افراسیابی نیز توضیح داد: نزدیک به 20 ماه است که ما نامه نگاری‌های لازم را انجام دادیم و از شرکت توسعه نیز درخواست می‌کنم که هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند. متاسفانه ما همانقدر که از نظر فنی در بسکتبال رشد داشتیم از نظر زیرساخت‌ها عقب ماندیم. پس  از کسب سهمیه المپیک هم وزارت ورزش خوشبختانه توجه ویژه تری به این رشته کرد و در نهایت موافقت شده که این سالن در اختیار بسکتبال قرار بگیرد. امیدوارم موانع هر چه سریع تر برطرف شود و این سالن به بسکتبال برسد چرا که مطمئنا هم به توسعه این رشته کمک می‌کند و هم این سالن تنها زمانی مملو از تماشاگر خواهد شد که رشته‌ای مانند بسکتبال در آن فعالیت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز