مجتبی حیدرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

روند پیشرفت تیم ملی هندبال صعودی است/ در مسابقات انتخابی المپیک به دلیل نبود برخی بازیکنان نتیجه نگرفتیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۹:۴۷
کد خبر: ۹۳۷۹۲۵
روند پیشرفت تیم ملی هندبال صعودی است/ در مسابقات انتخابی المپیک به دلیل نبود برخی بازیکنان نتیجه نگرفتیم
عضو تیم‌ملی هندبال گفت: در حال حاضر هندبال روند خوبی را طی می‌کند و اگر در رقابت‌های انتخابی المپیک دیدید که نتوانستیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم به دلیل نبود برخی از بازیکن‌ها بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی حیدرپور، عضو تیم‌ملی هندبال، درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اردوی اول‌مان در تهران بود که اکثرا بازیکنان داخلی حضور داشتند. تمرینات خوب و با نشاطی را در این مدت سپری کردیم و هفته آینده نیز برای هماهنگی بیشتر و آمادگی بهتر عازم قطر خواهیم شد تا چند بازی دوستانه را با تیم‌ملی این کشور برگزار کنیم. در این رقابت‌ها بازیکنان لژیونر هم به ما اضافه خواهند شد.

او در خصوص سطح فنی مسابقات قهرمانی آسیا توضیح داد: همه قدرت‌های آسیا حضور دارند و بی‌شک همه هم برای برد می‌آیند بنابراین کار آسانی نخواهیم داشت. اصلی‌ترین رقبای ما همان کشورهای بحرین، عربستان، قطر، کره جنوبی و ژاپن است. خوشبختانه همانطور که گفتم از اردوی بعدی سایر بازیکن‌ها نیز به ما اضافه خواهند شد و همه یک دل برای موفقیت تیم و کسب سهمیه جهانی تلاش خواهیم کرد.

حیدرپور در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ما در اردوها یک ترکیب جدا داریم و در زمین مسابقه یک ترکیب جدید این موضوع چقدر روی نتیجه تاثیر می‌گذارد؟ گفت: در حال حاضر هندبال روند خوبی را طی می‌کند و اگر در رقابت‌های انتخابی المپیک دیدید که نتوانستیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم به دلیل نبود برخی از بازیکن‌ها بود. یکسری به دلیل اجازه باشگاه خارجی نتوانستند کنار تیم باشند و تعدادی هم به دلیل مصدومیت ولی در مجموع اینطور که شما می‌گوئید نیست و همه بازیکنان در کنار تیم هستند و باهم تمرین می‌کنیم ولی انتخابی المپیک کمی شرایط به دلایلی که گفتم متفاوت شد و این برداشت‌ها هم از ترکیب اتفاق افتاد.

او اضافه کرد: ولی در حال حاضر مربی و حتی فدراسیون برنامه دارند و از هفته آینده لژیونرها نیز در قطر به ما ملحق خواهند شد. از همین الان هم کادرفنی فرصت مناسبی برای هماهنگی تیم دارد در حالی که برای انتخابی المپیک این فرصت بسیار محدود بود. برخی بحث جوانگرایی را مطرح می‌کنند و معتقد در رقابت‌ها نیز فقط با همین ترکیب داخلی و جوان شرکت کنیم ولی این سوال مطرح است که مگر بازیکن‌هایی که خارج از ایران هستند جوان نیستند؟ شاید هم در ورزش 27 یا 28 سن زیادی به شمار می‌رود! ولی با این حال می‌دانم که فدراسیون برای جوانگرایی برنامه دارد ولی به طوری که این بازیکنان پشتوانه تیم‌ملی فعلی باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز