اشرف امینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ملی‌پوشان از تغییر کادر فنی رضایت دارند/ برای پشتوانه‌سازی تیم ملی مسابقات انتخابی برگزار می‌شود/ اردوی مشترک در فرانسه به کمک ملی‌پوشان می‌آید

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۷:۳۸:۲۳
کد خبر: ۹۴۲۹۶۴
ملی‌پوشان از تغییر کادر فنی رضایت دارند/ برای پشتوانه‌سازی تیم ملی مسابقات انتخابی برگزار می‌شود/ اردوی مشترک در فرانسه به کمک ملی‌پوشان می‌آید
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: با قاطعیت می‌گویم که در این دوره ملی‌پوشان از آمادگی بالایی برخوردار هستند امیدوارم در شیلی نیز نتایج بهتری را هم رقم بزنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اشرف امینی، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته، درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات سری‌ A شیلی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: این رقابت‌ها اولین مسابقات رسمی در سال ۲۰۲۰ برای کاراته کاهای ما به شمار می‌رود در این مدت‌ هم در تمرینات حضور داشتم و از نزدیک شاهد تلاش و نحوه آماده سازی بازیکنان بودم و با قاطعیت می‌گویم که در این دوره ملی‌پوشان از آمادگی بالایی برخوردار هستند امیدوارم در شیلی نیز نتایج بهتری را هم رقم بزنند.

او در مورد برگزاری اردوی مشترک در فرانسه نیز توضیح داد: این اردو پس از مسابقات شیلی برگزار خواهد شد و ملی‌‌پوشان بلافاصله پس از مسابقات عازم فرانسه خواهند شد. اردو مشترک است و اکثر کشورها حضور خواهند داشت که به نظرم این اردوها تاثیر زیادی در روند آماده‌سازی بازیکنان دارد امیدوارم برای کاروان ما هم مثمرثمر باشد و بازیکنان از این فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرند.

امینی در مورد علت تغییر کادر فنی بانوان نیز گفت: سه ماه پیش تصمیم گرفتیم در این بخش تغییراتی را ایجاد کنیم البته این تصمیم یک شبه نبود مدت‌ها با خود بازیکنان و کادرفنی جلسه داشتیم و در نهایت صرفا جهت آماده‌سازی بازیکنان چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی در شرایط بهتر این تصمیم را عملی کردیم. فدراسیون از این تغییر رضایت دارد و البته ملی‌پوشان هم ابراز رضایت می‌کنند و مشکل خاصی در تیم وجود ندارد.

او در خصوص گلایه مربیان لیگ برتر از غیبت کادرفنی در مسابقات لیگ عنوان کرد: طبیعتا کادر فنی باید در بازی‌های لیگ حضور داشته باشد تا بتواند استعدادهای جدید را شناسایی و به اردوها تزریق کند. بازیکن‌هایی که قطعا پشتوانه تیم‌ملی را خواهند ساخت و بها دادن به این موضوع برای فدراسیون خیلی اهمیت دارد. اما از آنجایی که زمان اردو و مسابقات لیگ همزمان بود متاسفانه کادر فنی تیم‌ملی فرصت ترک اردو را نداشت البته فقط سرمربی تیم در رقابت‌های لیگ غایب بوده و سایر مربیان ما کماکان در سالن مسابقات حاضر می‌شوند.

وی در پایان گفت: برای پشتوانه‌سازی برنامه داریم و به زودی انتخابی را برگزار خواهیم کرد و برای استان‌ها نیز برنامه خاصی را در نظر گرفتیم که می‌توانند بهترین کاراته‌کا خود را جهت حضور در این انتخابی به ما معرفی کنند. تمام تلاش ما این است در سال جدید اولین اردوی تیم‌ملی را جهت پشتوانه سازی تیم‌ملی برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز