هاشم بیگ‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیگ برتر فراز و نشیب زیادی داشت/ می‌خواهم در مربیگری به اهدافم دست پیدا کنم

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۴:۲۴:۳۷
کد خبر: ۹۴۳۳۴۲
لیگ برتر فراز و نشیب زیادی داشت/ می‌خواهم در مربیگری به اهدافم دست پیدا کنم
بازیکن اسبق تیم های فوتبال استقلال و سپاهان و مربی بادران گفت: در لیگ برتر فراز و نشیب زیاد بوده و چند تیم مدعی قهرمانی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هاشم بیگ‌زاده، بازیکن اسبق تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که به عنوان مربی در تیم بادران حضور پیدا کرده است، به خبرنگار برنا گفت: اولین تجربه‌ام است و این هم لطف فرهاد کاظمی بود که استارت مربیگری را بزنم و امیدوارم چیزهای زیادی از ایشان یاد بگیرم. بالاخره مربی بزرگی بوده و خیلی باید از ایشان در مربیگری یاد بگیرم تا به خودم کمک کنم. دوست داشتم در تهران باشم و آقافرهاد مربی کاربلد و باتجربه و این بهترین عاملی بود که این انتخاب را انجام دادم و آرزو می کنم به اهدافم برسم.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم 16 بازی است و ما در نیم فصل اول سوار همه بازی‌ها بودیم بالای 6 و 7 موقعیت ایجاد می‌کردیم، نمی‌توانستیم زیاد از فرصت‌ها استفاده کنیم و خداروشکر با صحبت‌هایی که آقای کاظمی کردند 5-6 بازیکن خوب می‌خواهیم بگیریم و نقاط ضعف‌مان را تقویت کنیم و مطمئنا می‌توانیم صعود کنیم.

بیگ‌زاده درباره شرایط لیگ برتر افزود: فراز و نشیب زیاد بوده و چند تیم مدعی قهرمانی هستند. در نیم فصل دوم مسابقات سخت‌تر می شود و تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند و کمترین اشتباه را داشته باشد می‌تواند قهرمان شود.

او درخصوص شرایط استقلال گفت: هواداران استقلال خسته شده‌اند و جلسه‌ای بوده و هواداران دوست داشتند که استراماچونی بیاید و همان روند را ادامه دهد. خودم هم دوست دارم استراماچونی بیاید و فکر می‌کنم با حمایت هواداران و این مربی می‌توانند نتیجه بگیرند. اگر هم نیاید فکر می کنم کسی که جای ایشان بیاید کار کردنش سخت می‌شود چون هواداران او را دوست دارند و استراماچونی را می‌خواهند و هر کسی بیاید شاید نتواند آن نتیجه‌ها را تکرار کند و شاید آینده مربیگری‌اش هم به خطر بیفتد. هواداران همیشه از تیم حمایت کردند و باز هم حمایت کنند تا تیم به موفقیت برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز