صمد نیک‌خواه بهرامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حال‌وهوای ورزش ایران المپیکی شده است/ هر چقدر از ضعف داوری صحبت کنیم بازهم حمایت می‌شوند/ تاریخ‌سازی بسکتبال را در توکیو ماندگار می‌کنیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۶:۲۴:۱۹
کد خبر: ۹۴۳۸۳۰
حال‌وهوای ورزش ایران المپیکی شده است/ هر چقدر از ضعف داوری صحبت کنیم بازهم حمایت می‌شوند/ تاریخ‌سازی بسکتبال را در توکیو ماندگار می‌کنیم
بازیکن تیم بسکتبال مهرام گفت: تصمیم گرفتم دیگر در مورد بحث داوری مصاحبه نکنم اما این را می‌گویم که به شدت در این بخش ضعف داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صمد نیکخواه بهرامی، بازیکن تیم بسکتبال مهرام، درباره کیفیت لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: لیگ خوبی امسال داریم. برد و باخت‌های زیادی را از اکثر تیم‌ها شاهد هستیم که باعث شده جذابیت مسابقات بالا برود. البته از همان روزهای نخست هم می‌شد به جذابیت و حساسیت لیگ امسال پی‌برد چراکه یک ماه مانده به شروع مسابقات تیم‌های زیادی اعلام آمادگی کردند. همه این موارد از استقبال برای تیم‌داری گرفته تا مسابقات پایاپای می‌توان به نتتیجه رسید که حاصل این لیگ قطعا یک تیم‌ملی با کیفیت نیز خواهد بود.

او در مورد اعتراض‌ها به قضاوت داوران در فصل جاری مسابقات لیگ نیز توضیح داد: تصمیم گرفتم دیگر در مورد بحث داوری مصاحبه نکنم. اما این را می‌گویم که به شدت در این بخش ضعف داریم و متاسفانه هرچقدر این مسئله را می‌گوییم بازهم حمایت می‌شوند. قطعا این بخش تاثیری زیادی روی کیفیت بسکتبال ایران می‌گذار اما در این خصوص باید به همین ضرب والمثل کفایت کنیم «صلاح مملکت خویش خسروان دانند».

عضو تیم‌ملی بسکتبال در مورد برنامه تیم‌ملی برای حضور در المپیک 2020 توکیو نیز گفت: فعلا که هیچ برنامه مشخصی نداریم و تا جایی که اطلاع دارم همه بازیکنان درگیر بازی‌های لیگ هستند و اتفاقا در جریان رقابت‌های لیگ هم عملکرد خوبی دارند. با این روند قطعا آمادگی بازیکنان حفظ می‌شود. برنامه تدارکاتی‌مان هم هنوز مشخص نیست و فقط یک پنجره از کاپ آسیا را فروردین ماه پیش رو داریم.

نیکخواه بهرامی اضافه کرد: المپیک میدان بسیار بزرگی است و از بین کل تیم‌های جهان فقط 12 تیم برتر دنیا در این مسابقات حضور دارند و به نظرم همین که ما جزو 12 تیم حاضر هستم تاریخ‌سازی کردیم و قطعا تلاش خواهیم کرد در توکیو هم این تاریخ سازی را ماندگار کنیم. با کاری هم که کمیته ملی المپیک انجام داد کم کم دیگر شاهد این هستیم که حال و هوای ورزش کشور المپیکی شده است.

نظر شما