احمد آل نعمه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف استقلال قهرمانی در لیگ است/ می‌خواهم باز هم گل بزنم/ مقابل بادران شایستگی‌هایمان را نشان دادیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۷:۰۶:۱۹
کد خبر: ۹۴۷۸۵۸
هدف استقلال قهرمانی در لیگ است/ می‌خواهم باز هم گل بزنم/ مقابل بادران شایستگی‌هایمان را نشان دادیم
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از اول فصل هدف‌مان قهرمانی مسابقات لیگ بود و برای این هدف تلاش می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احمد آل‌نعمه، کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از پیروزی در هفته نخست دور برگشت لیگ یک مقابل بادران به خبرنگار برنا گفت: بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و یک برد شیرین روبروی تیم بادران داشتیم. تیم‌های آقای کاظمی همیشه تیم های پرقدرتی بودند و تیم‌هایی هستند که همیشه در کورس مسابقات می‌مانند و خداروشکر همین که توانستیم شروع خوبی را در نیم فصل دوم داشته باشیم  ارزشمند است. آن هم در بازی بیرون از خانه روبروی چنین تیمی و زمانی که تیم 10 نفره شد.

وی که زننده تک گل بازی بود، افزود: دور رفت ما به بادران باختیم و همین که توانستیم جبران کنیم و انتقام بگیریم می‌تواند بسیار خوب باشد و راجع به گلی که زدم خواست خدا بود و چند سال بود که منتظر چنین گلی بودم.

مدافع سابق سپاهان درباره روند گل زنی‌اش تصریح کرد: من پستم دفاع است، گلزنی را از اوایل فوتبال دوست داشتم ولی دوست دارم در تیمی بازی کنم که گل خورده آن خوب باشد در بازی‌های بعدی نیز می‌خواهم گل بزنم.

بازیکن سابق فولاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مشکلات تیم عنوان کرد: تمام امکانات لازمه را داریم و الان یکسری نواقصی در باشگاه و تیم است. ولی روی هم رفته مدیر باشگاه و آقای بختیاری تمام تلاشش را می‌کند که بهترین امکانات را برای بازیکنان فراهم کنند. تیم ما تیم خوبی است و از اول فصل هدف‌مان قهرمانی مسابقات لیگ بود و برای این هدف تلاش می‌کنیم. ما یک قهرمانی در لیگ برتر داریم. تیم ما جوان بود و الان نفراتی که اضافه شده نفرات باتجربه و خوبی هستند و قطعا می‌توانیم روند خوبمان را ادامه دهیم. می‌توانیم با سه چهار برد می‌توانیم بیاییم بالا و بتوانیم به هدفمان برسیم که قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر است.

آل نعمه در پایان خطاب به هوادارن خوزستانی گفت: هواداران همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند برای ما و قطعا اگر این بردهایمان را ادامه دهیم می‌توانیم مانند گذشته هواداران را به ورزشگاه بکشانیم.

نظر شما