انتخابی المپیک؛

آشفته: بازی زیبایی مقابل اندونزی به نمایش گذاشتیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۸:۴۸
کد خبر: ۹۴۸۰۷۹
آشفته: بازی زیبایی مقابل اندونزی به نمایش گذاشتیم
قدرتی زن تیم ملی والیبال ایران معتقد است هرچند ملی پوشان شروع خوبی در بازی مقابل اندونزی نداشتند، اما در ادامه نمایش زیبایی مقابل این تیم ارائه کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مونا آشفته بعد از باخت ایران مقابل اندونزی، گفت: بازی بسیار زیبایی مقابل اندونزی داشتیم. همه بازیکنان از جمله خود من شروع خوبی در این بازی نداشتیم. اما بعد از باخت در ست دوم به خودمان آمدیم و از ست سوم استارت زدیم. البته یه مقدار دیر به خودمان آمدیم، با این حال تمام توان‌مان را در ست‌های بعدی گذاشتیم اما درنهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم.

وی درباره ضعف‌های تیم ایران در مسابقه مقابل اندونزی گفت: جاگیری دفاع ما خوب نبود و در مقابل، بازیکنان اندونزی اسپکرهای بسیار خوبی بودند. در مجموع تیم ما تفاوت چندانی با اندونزی نداشت و من این حرف را از روی تجربه می زنم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در مجموع عملکرد تیم ملی در رقابت های انتخابی المپیک را خوب توصیف کرد و افزود: اولین حریف ما در این رقابت‌ها، قزاقستانی بود که تیم قد بلند و منسجمی است. بازی بدی مقابل این تیم نداشتیم. در بازی دوم مقابل کره‌ای قرار گرفتیم که بازیکنانش چندین سال است که در کنار هم توپ می زنند و واقعا با هم هماهنگ هستند. این تیم در تورنمنت‌های مختلف حضور دارد و به همین خاطر تیم بسیار با تجربه‌ای است.

وی ادامه داد: در بازی مقابل کره خوب بودیم؛ بخصوص الهه پورصالح که یکی از بازیکنان جوان و بسیار خوب ایران است، عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت. ریحانه کریمی هم برای اولین بار دراین بازی وارد زمین شد. البته در این بازی هم تا حدودی دیر استارت زدیم.

آشفته درباره نداشتن بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از حضور در این رقابت‌ها، گفت: در حالت نرمال یک تیم برای قرار گرفتن در کورس رقابت‌ها باید در بازی‌های تدارکاتی سخت حاضر شود. اما ما از چنین شرایطی برخوردار نبودیم.

وی با یادآوری اینکه کمتر پیش می‌آید که تیم ملی بانوان بتواند حضور در رقابت‌های تدارکاتی مورد نیازش را تجربه کند، گفت: از آن جایی که بازیکنان بسیار جوانی به این دوره از رقابت‌ها اعزام شدند، برای پیشرفت و نتیجه گرفتن در چنین رقابت‌هایی نیازمند حضور در تدارکاتی‌های سخت و امکانات بیشتری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز