سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مشکلات مالی در استقلال خوزستان نداریم/ آل‌نعمه توانست خودش را برای نیم فصل دوم آماده کند

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۸:۱۱:۲۷
کد خبر: ۹۴۸۱۸۴
مشکلات مالی در استقلال خوزستان نداریم/ آل‌نعمه توانست خودش را برای نیم فصل دوم آماده کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی در تیم نداریم و بیشتر مشکلات ما بدهی‌هایی است که مدیریت‌های قبلی به جا گذاشتند. از مدیریت جدید تشکر می‌کنم که توانسته بدهی‌ها را پرداخت کند تا ما بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص پیروزی تیم خود مقابل بادران در اولین هفته از نیم فصل دوم لیگ دسته اول بیان کرد: بازی بسیار سنگینی بود چون بادران تیم قوی و کاظمی مربی باتجربه و فنی است. این موارد باعث شد که تحت فشار قرار بگیریم. همچنین در نیمه دوم 10 نفره شدیم و فشار چنین برابر شد اما با این وجود بازی را بردیم. از این پیروزی بسیار خوشحال هستم اما چیزی که بیشتر من را خوشحال می‌کند، تلاش، همدلی، نظم و انضباطی است که بازیکنان در نیمه دوم از خودشان نشان دادند و برای من باارزش‌تر است. من داور نیستم که بخواهم در خصوص 10 نفره شدن تیم خودم صحبت کنم اما فکر می‌کنم داور در خیلی از لحظات بازی تحت تاثیر تیم میزبان بود.

وی افزود: احمد آل نعمه زننده گل این دیدار، قبلا هم از این گل‌ها زده است، اما مدتی فاصله داشت و یک مقدار از لحاظ شرایط بدنی افت کرده بود. خداراشکر توانست خودش را برای نیم فصل دوم و این بازی آماده کند. در تیم ما گل زدن مهم است اما مهم‌تر از آن این است که همه برای بردن تلاش کنیم.

بختیاری‌زاده اظهار داشت: مشکلات مالی در تیم نداریم و بیشتر مشکلات ما بدهی‌هایی است که مدیریت‌های قبلی به جا گذاشتند. از مدیریت جدید تشکر می‌کنم که توانسته بدهی‌ها را پرداخت کند تا ما بتوانیم بازیکن جذب کنیم. پنجره نقل و انتقالات را باز نگهداشتند و کنار آن تیم را حمایت می‌کنند. شرایط این‌گونه نیست که بگویم همه چیز مهیا است، ولی خداراشکر وضعیت خوبی داریم. استقلال خوزستان در هر شرایط، حتی اگر کمبودی داشته باشد، به عنوان نماینده خوزستان باید جایگاه خوبی در جدول کسب کند. قهرمانی یک بحث کلی است، الان فقط تلاش می‌کنیم با گل‌های آل نعمه بازی‌ها را دوباره ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: استقلال تیمی است که میلیون‌ها هوادار دارد، هر تصمیمی که در قبال این تیم از جانب وزارت ورزش، فدراسیون یا ... گرفته می‌شود باید بدانند میلیون‌ها انسان هستند که با تصمیم این عزیزان شاد یا ناراحت می‌شوند. باید بدانند انتخاب‌ها و تصمیم‌هایشان در زندگی اجتماعی مردم تاثیر می‌گذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز