فریبا محمدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

علیزاده همیشه مورد تکریم و حمایت مردم و مسئولین بوده است/ بعید می‌دانم کیمیا بخواهد تصمیم به ترک ایران بگیرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۰:۲۴
کد خبر: ۹۴۸۶۵۵
علیزاده همیشه مورد تکریم و حمایت مردم و مسئولین بوده است/ بعید می‌دانم کیمیا بخواهد تصمیم به ترک ایران بگیرد
معاون سابق امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: کیمیا علیزاده همیشه مورد حمایت مردم و مسئولین قرار داشته و بعید می‌دانم این ورزشکار تصمیم به ترک ایران بگیرد.

به گزاش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا محمدیان معاون سابق امور بانوان وزارت ورزش و جوانان طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اتفاقات پیش آمده برای کیمیا علیزاده بیان کرد: کیمیا یکی از دختران نام آور ورزش کشور محسوب می‌شود که همواره مورد تکریم و حمایت مردم و مسئولین قرار داشته است و دارد. من خبرهایی را از برخی رسانه‌ها دریافت کردم مبنی بر  مسافرت او به خارج از کشور.

وی افزود: در کنار این بحث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص مهاجرت مطرح شده که به نظر من از دختر باهوش و توانمندی مثل کیمیا که همواره در دل مردم جا داشته و مردم برای او عزت و احترام خاصی قائل هستند، بعید می‌دانم همچین اتفاقی بیفتد و امیدوارم کیمیا که سفرش مثل سفرهای ادواری سالانه او محسوب شود.

محمدیان اظهار داشت: انشاالله زودتر خودش برمی‌گردد یا پیامی ارسال می‌کند و مردم را از نگرانی درمی‌آورد، چون کیمیا مثل بسیاری دیگر از دختران قهرمان این سرزمین بسیار دوست‌داشتنی است. انشاالله بتواند مثل همیشه سکوهای قهرمانی را در کاروان ایران به دست بیاورد و مثل المپیک ریو در بازی‌های توکیو هم با دعاهای مردم خودش ارمغان‌های پیروزی را برای این کشور داشته باشد.

معاون سابق امور بانوان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: همانطور که کیمیا به عنوان سرمایه اجتماعی و به عنوان یکی از قهرمانان ارزنده این کشور محسوب می‌شود، من یقین دارم خود او هم این خاطرات را همواره مرور می‌کند که در طی سال‌هایی که استعدادش کشف شد و پرورش  پیدا کرد، علاوه بر خانواده محترم او بسیاری از مربیان، مسئولین  و تیم‌های مختلف فنی، مدیریتی و اجرایی از کیمیا پشتیبانی کردند تا او بدرخشد.

وی در پایان گفت: من امیدوارم در روزهای پیش‌رو خبرهای خوبی از کیمیا داشته باشیم و او را در تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران ببینیم، چون من واقعا بی‌صبرانه منتظرم که در بازی‌های تکواندو، تیم ملی زنان ایران با حضور کیمیا و قهرمانان دیگر شرکت کنند، بازی‌های درخشانی از خودشان ارائه دهند تا بتوانیم شاهد موفقیت کاروان جمهوری اسلامی ایران باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز