شاگردان استیلی به مصاف چشم بادامی‌ها می‌روند؛

دوئل حساس امیدها با کره‌جنوبی در راه رسیدن به المپیک

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۹۴۸۸۴۵
دوئل حساس امیدها با کره‌جنوبی در راه رسیدن به المپیک
تیم فوتبال امید ایران از ساعت 13:45 امروز به وقت تهران در دومین بازی خود برای رسیدن به المپیک توکیو باید با تیم کره جنوبی دیدار کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال امید ایران از ساعت 13:45 امروز به وقت تهران در دومین بازی خود برای رسیدن به المپیک توکیو باید با تیم قدرتمند کره جنوبی دیدار کند. ایران در نخستین دیدارش به مصاف ازبکستان رفت و علی رغم اینکه فرصت های خوبی را در اختیار داشت اما برابر حریف به تساوی یک-یک رضایت داد تا امتیازات در تایلند تقسیم شود. کره جنوبی هم موفق شد در ثانیه های پایانی مقابل چین گل برتری را به ثمر برساند و با سه امتیاز صدرنشین گروه سوم شود.

کره‌جنوبی تیمی است که در بازی‌های آسیایی 2018 هم حریف ایران بود و شکست 2 بر صفر را در آن بازی‌ها تجربه کردیم. این شکست در حالی رقم خورد که کره‌ای‌ها برای کسب مدال طلای بازی‌ها سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام و دو بازیکن بزرگسال دیگر را همراه خود داشتند. با این حال بازیکنان امید کشورمان عملکرد مناسبی مقابل کره داشتند و حالا دو سال با تجربه‌تر هم شده‌اند. یعنی نتیجه گرفتن مقابل کره و چین و صعود از این گروه غیرممکن نیست که در صورت رقم خوردن این اتفاق، راه برای صعود به المپیک بسیار هموار خواهد شد.

معراج اسماعیلی دروازه بان تیم امید به علت مصدومیت در بازی امروز غایب خواهد بود. حمید استیلی برای این رقابت چشم به درخشش نفراتی نظیر مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش، رضا شکاری، علی شجاعی، رضا دهقانی، محمد محبی و امید نورافکن کاپیتان باتجربه تیمش دوخته تا بتواند برابر کره به حداکثر امتیازات برسد و شرایط خوبی را برای راه یابی به دور بعد پیدا کند.

یکشنبه، 22 دی‌ماه 98

ایران - کره‌جنوبی، ورزشگاه تینسولانون سونگلا، ساعت 13:45

ازبکستان - چین، ورزشگاه تینسولانون سونگلا، ساعت 16:45

نظر شما